video thumb

پایگاه مبادلات ارزهای دیجیتال Coinroom در لهستان توقیف شد

وب سایت خبری Money لهستان از تعطیل شدن پایگاه مبادله ارزهای دیجیتال Coinroom خبر داد. مفقود شدن اموال مشتریان این پایگاه، جرم اصلی آن در تعطیل و لغو کلیه فعالیت های آن از سوی پلیس اعلام شده است.

بر اساس ایمیل دریافت شده از سوی وب سایت خبری مذکور، شرکت Coinroom که فعالیتهای خود را از سال ۲۰۱۶ آغاز نموده، به دلیلی مفقودی پول‌های مشتریان خود در ماه آوریل، نهایتا با لغو کلیه فعالیت‌های خود شده است و رقم مفقود شده در این پایگاه مبادلات ارزهای دیجیتال، حدود ۱۵۷۹۰ دلار اعلام شده که این مبلغ مفقودی از تمامی حساب‌های مشتریان کم شده و تنها مربوط به بخشی از حساب‌ها نبوده است.

این در حالیست که بخشی از مشتریان اعلام کرده‌اند که تنها بخشی از پول مفقود شده خود را در یافت کرده و البته مابقی آنها نیز نتوانسته‌اند هیچ مبلغی از پول مفقود شده خود را باز پس بگیرند.

تنها یکی از مشتریان این پایگاه مبادلاتی اعلام کرده که مبلغ ۲٫۰۰۵ بیت کوین خود را از دست داده که رقمی حدود ۱۵ هزار دلار برآورد می‌شود. همچنین دیگر مشتریان از بسته شدن درب شرکت به روی تمامی مراجعه کنندگان پیش از توقیف توسط پلیس خبر داده است.

در همین حال، دادستان ورشو از آغاز فرآیند دادرسی و صدور کیفر خواست علیه Coinroom در دادگاه ورشو خبر داد. موارد اتهامی وارد شده علیه Coinroom نیز انجام فعالیتهای غیر مجاز از جمله ارائه خدمات مالی بدون مجوز در زمینه مبادله ارزهای دیجیتال اعلام کرده است. همچنین از تمامی مال باختگان خواسته شده تا علیه شرکت مذکور طرح دعوی کنند.

در همین حال، وب سایت CoinMarketCap نیز از توقف کامل فعالیتهای مالی شرکت Coinroom خبر داده است. همچنین گفته می‌شود صفحه توئیتر رسمی Coinroom نیز تعطیل شده است.