سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

VeriSol، ابزار جدید مایکروسافت در قراردادهای هوشمند اتریوم

تیم تحقیقات مایکروسافت از ابزار جدید تشخیص هویت خود برای قراردادهای هوشمند نوشته شده در «سالدیدیتی» به عنوان زبان غالب در برنامه نویسی شبکه اتریوم خبر داد.

این ابزار جدید مایکروسافت که VeriSol نام دارد، در حقیقت محصول مشترک تیم تحقیقات و نوآوری مایکروسافت و بلاک چین «آزور» مایکروسافت است که همزمان بازوی حافظه ابری این شرکت نیز به حساب می‌آید.

البته بهتر است بدانیم که این ابزار جدید مایکروسافت دستکم در ابتدای امر، ابداعی بزرگ در زمینه اقتصاد ارزهای دیجیتال محسوب نمی‌شود. چراکه تیم مایکروسافت قرار است در این پروژه از زبان سالیدیتی برای کمک به مشتریان محصولات خود استفاده نماید.

در همین راستا، «کادی برن»، مهندس ارشد بخش نرم افزاری مایکروسافت در گفتگو با رسانه های حوزه فناوری گفت: VeriSol به ما کمک می کند تا با استفاده از ابزار بازرسی پیوسته و خودکار بتوانیم باگ‌ها را سریعتر شناسایی کرده و نگرانی در خصوص تاثیر مخرب بالقوه آنها بر مشتریانمان نداشته باشیم.

قراردادهای هوشمند را نمی‌توان به صورت فلش ویرایش کرد، بنابراین کلید دقیق بررسی کد آنها قبل از فعال سازی در شبکه اصلی اتریوم گنجانده شده است. در غیر این صورت باگ‌ها می‌توانند فجایعی با پیامدهای اقتصادی قابل ملاحظه برای کاربران ایجاد نمایند.

باید به این نکته نیز توجه کرد که VeriSol در میان چندین پروژه در دست مایکروسافت در زمینه تکنولوژی بلاک چین پا به عرصه وجود گذاشته است. این شرکت بزرگ تنها طی یک ماه گذشته از ابزار دیگر خود به نام کد واحد بیت کوین جهت گنجانده شدن در سیستم برگه‌های نرم افزار اکسل و همچنین پروژه آی دی غیر متمرکز در شبکه بیت کوین و البته اتصال پروژه آزور به شبکه اتریوم با استفاده از دسترسی ایجاد شده توسط کمپانی بزرگ JP Morgan رونمایی کرده است که همگی، نشانگر اقداماتی بزرگ و وسیع در بخش تکنولوژی بلاک چین محسوب می‌شوند.

آنچه مسلم است، نقش مایکروسافت در بخش تکنولوژی بلاک چین، هر روز در حال پر رنگ تر شدن بوده و این غول بزرگ تکنولوژی همواره به دنبال توسعه سهم خود از این بازار نوین و البته پر سود است که تولید VeriSol نیز در همین راستا محسوب می‌شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location