video thumb

شرکت نرم افزاری توکنیزاسیون آلفا پوینت در حال ایجاد تغییرات مدیریتی

بر اساس گزارش های فاین اکسترا (Finextra) در تاریخ سوم ژوئن، شرکت آلفا پوینت (Alphapoint) ، جایگاه مدیران خود را تغییر داد.

ارزجو: بر اساس این گزارش، رئیس بخش تکنولوژی این کمپانی یعنی جو ونتورا (Joe ventura) به عنوان رئیس بخش اطلاعات جایگزین می شود. در حالی که رئیس بخش خرید و فروش جهانی، یعنی چه کاپیل راتهی (Kapil Rathi) رئیس جدید بخش عملیاتی خواهد بود. هر دوی آنها گزارش ‌های شان را به ایگور تلیانکوف (Igor Teliatnikov)، رئیس سابق که به تازگی به عنوان مدیرعامل انتخاب شده است، خواهند داد.

تلیاتنیکوف یکی از اعضای هیئت مدیره این شرکت بوده است که در این شرکت، دارای چندین جایگاه ریاست دیگر نیز می باشد. از جمله رئیس بخش عملیات. فاین اکسترا اشاره می کند که قبلا مسئولیت نظارت بر روی استراتژی تجاری کمپانی، موفقیت در زمینه مشتری یابی و رشد درآمد را نیز بر عهده داشته است.

تلیاتنیکف قبل از مشغول به کار شدن در شرکت آلفا پوینت در زمینه فن‌آوری مالی و به عنوان مدیر اجرایی، در زمینه فناوری آموزشی در شرکت سرمایه گذاری آنلاین سیوتلو (Cvetlo)، مشغول به کار بوده و در پلتفرم دیجیتال لیفت دی‌ان‌آ (LiftDNA) در بخش توسعه تجاری کار می‌کرد. مدیرعامل سابق یعنی سلیل دونده (Salil Donde) نیز به عنوان مشاور استراتژیک در این کمپانی مشغول به کار خواهد بود، همان شغلی که قبل از مدیر عامل شدن، بر عهده داشت.

در ماه مارس آلفا پوینت، سولوشن امنیت توکن های خود را به روز رسانی کرد که برای مشتریان سازمانی تخصیص یافته است.

همانطور که در گزارش جدید کوین تلگراف (cointelegraph) نوشته شده است، استارت آپ پروتکل توکنیزاسیونس استاندارد (standard tokenization protocol) اعلام کرده است که به وسیله فروش توکن های STPT خود توانسته ۷ میلیون دلار در زمینه سرمایه گذاری در چند بخش خصوصی هزینه کند.

در ماه می، کمپانی مخابراتی سوئیس کام (Swisscom) اعلام کرد برنامه هایی برای توکنیزاسیون آثار هنری معروف از طریق شبکه تلویزیونی سوئیس کام تی وی (swisscom TV) دارد.