video thumb

صرافی ارز دیجیتال بایننس در حال آزمایش استیبل کوین پوند انگلستان

صرافی بزرگ ارز دیجیتال بایننس (Binance)، ظاهراً در حال آزمایش استیبل کوین پوند انگلستان، بر روی بلاک چین اصلی خود یعنی بایننس چین (Binance chain) می باشد.

ارزجو: کریپتو بتمن (Crypto Batman) یکی از کاربران توییتر اشاره کرده است که علامت اختصاری BGBP$ بر روی پلتفرم بایننس پدیدار شده است.

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس در مورد این توییت پاسخ داد و تایید کرد که استیبل کوین پوند در فاز آزمایش می باشد و تنها ۲۰۰ پوند، سکه منتشر شده است.

ژائو در ماه پیش به خاطر پستش در مورد سازماندهی مجدد برای کاهش تراکنش ها، پس از هک ۴۰ میلیون دلاری مورد سرزنش قرار گرفته بود. ژائو پس از این اتفاق عذرخواهی کرد و گفت:

«با توجه به حجم سخنانی که من بیان می‌کنم، برخی اوقات مسائل اشتباهی را نیز می‌گویم و از کلمات نادرستی مانند سازماندهی مجدد استفاده کردم که به خاطر آن عذرخواهی می کنم. من اعتقاد قوی دارم که همکاری شفاف و پایدار ما همان چیزی است که ما را از روش های قدیمی متمایز کرده و حتی در زمان روبروی با مشکلات، به این روش ها روی نخواهیم آورد.

قبلا در ماه مه ، ژائو به دنبال گرفتن خسارت از شرکت چینی سکویا کپیتال (Sequoia Capital) بود و اعتقاد داشت که آنها باعث ضربه خوردن به شهرت و تجارت او به علت شکایت نابجایشان علیه او در سال ۲۰۱۷ شده اند.

بر طبق گزارشات جدید کوین تلگراف، وب ‌سایت صرافی غیرمتمرکز بایننس، کاربران ایالات متحده و ۲۸ کشور دیگر را از ماه جولای ممنوع الفعالیت می ‌کند. یک تبلیغ پاپ آپ در این سایت اشاره می ‌کند که اتصال به صرافی غیر متمرکز بایننس به وسیلهٔ وب سایت، برای کاربرانی با آی پی یکی از کشورهای ممنوع شده، ممکن نخواهد بود. با این حال، کاربران می‌توانند به کیف های پول خود که بر روی بایننس چین قرار دارند، دسترسی داشته باشند.