سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ارز دیجیتال مبتنی بر پول ملی فیلیپین به بازار خواهد آمد

شرکت سرمایه گذاری BitMEX از سرمایه گذاری بر روی ‌یک پایگاه مبادلات ارزهای دیجیتال تحت نظارت بانک مرکزی فیلیپین خبر داد.

بر اساس این گزارش، این سیستم بانکداری به نظام مبادلات سرمایه‌های دیجیتال فیلیپین (PDAX) کمک خواهد کرد تا بتواند بازاری فراتر از بازار ارزهای دیجیتال در این کشور ایجاد کند که شامل اموال مبتنی بر توکن های دیجیتال و حتی سیستم معاملات املاک را بر روی بستر آن راه اندازی نماید.

بر همین اساس، تنیکل گابا، معاون شرکت PDAX در سخنان اخیر خود با اشاره به زیر ساخت محدود موجود در زمینه تجارت دیجیتال فیلیپین گفت که این مساله منجر به ایجاد تنش و درگیری میان مشتریان سیستمهای مالی دیجیتال شده است.

وی افزود: در خصوص سرمایه‌های دیجیتال و سیستم بلاک چین، ما میخواهیم زمینه‌ای ایجاد کنیم تا هر فیلیپینی با هر شرایطی بتواند در عرصه‌های مختلف زندگی خود از این فناوری استفاده نماید.

لازم به ذکر است PDAX در حال همکاری تنگاتنگ با نهادهای رگولاتوری فیلیپین در جهت کسب اطمینان از بستر امن و مناسب مبادلات ارزهای دیجیتال در این کشور است تا بتوان از این طریق، ارزها و کلیه دارایی‌های دیجیتال را با قیمتی مشخص و فارغ از کلاهبرداری در بازار این کشور مبادله نمود.

لازم به ذکر است در ماه آوریل سال جاری میلادی نیز، شرکت Bitspark از رنامه خود برای انتشار نوعی ارز دیجیتال در فیلیپین خبر داد که بر پایه پول رسمی این کشور یعنی «پزو»کار خواهد کرد.

همچنین شرکت بزرگ مبادلات مالی بین المللی «وسترن یونیون» نیز اوایل سال جاری میلادی از فراهم آمدن امکان مبادلات مالی بین المللی دیجیتال برای شهروندان این کشور خبر داد. به گفته مقام‌های این شرکت، از این پس شهروندان فیلیپینی میتوانند با استفاده از پلتفرم مبادلات مالی وسترن یونیون، وجوه خود را از هر نقطه جهان به کیف پول‌های الکترونیکی خود و یا اشخاص دیگر واریز نمایند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location