سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

قوانین مربوط به فعالیت EFT ها بازنگری خواهند شد

به گزارش نشریه فایننشیال تایمز، «هستر پییرس» رئیس رگولاتوری امنیتی آمریکا خواستار کاهش میزان اعلان هشدارها نسبت به سرمایه‌های تجاری مبادلاتی یا همان EFT ها در فضای رگولاتوری شد.

بر این اساس، کمیسیون امنیت و مبادلات آمریکا (SEC) نیز از کمیسریا‌های خود درخواست کرده تا آزادی عمل بیشتری برای فعالیتهای مرتبط به EFTها قائل شده و از میزان هشدارهای رسمی خود در قبال چنین فعالیت‌هایی بکاهند.

پییرس همچنین در خصوص رویکرد SEC در خصوص مشتقات مالی EFTها نیز سخن گفته و ضمن انتقاد از رویکرد SEC در قبال EFTها گفته که این دست از اقدامات سختگیرانه، آنها را در نطفه خفه خواهد کرد.

این مقام ارشد مالی ایالات متحده در ادامه سخنان خود اعلام کرد که تصمیمات رگولااتوری در خصوص بیت کوین مبتنی بر اپلیکیشن EFT معرفی شده از سوی دوقلوهای وینکلووس که مالک ارز دیجیتال «جیمینی» نیز هستند، اقدامی اشتباه بوده است. به گفته وی، EFTها می‌‌توانند سرمایه گذاران بزرگ سازمانی را به سمت مشارکت در بازار ارزهای دیجیتال تشویق نمایند.

در همین راستا، «سایرس تاراپوروالا» مدیر عامل شرکت SSGA که سومین شرکت مدیریت مالی جهان به حساب می‌آید، در خصوص سخنان اخیر پییرس و تصمیمات اتخاذ شده توسط SEC گفت: اگر دیر بجنبند، تمام این صنعت (ارزهای دیجیتال) دچار همین مصیبت خواهد شد… تا زمانی که من در سمت خود باقی هستم، هیچ وقت در خصوص EFTها پا پس نخواهیم کشید.

لازم به ذکر است، در سال ۲۰۱۰ نیز کمیسیون امنیت و مبادلات آمریکا استفاده و مبادله EFTها را به دلیل ریسک بالای از دست رفتن سرمایه ممنوع اعلام کرده بود.

پییرس همچنین اشاره کرد که انواع دیگر صندوق‌های مالی دو جانبه نیز از مشتقات خود برای تقویت ضریب مواجهه خود (با نوسانات بازار) استفاده می‌کنند و واضح است که سرمایه گذاران خرده فروش به خاطر ETFهای در دست خود تحت فشار قرار نخواهند گرفت.

فایننشیال تایمز همچنین اعلام کرد که از نهادهای رگولاتوری آمریکا خواسته شده تا قوانین جدیدی برای نحوه فعالیت EFTها و با هدف تسریع در توسعه آنها در بازار تدوین و ابلاغ نمایند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location