video thumb

جزئیات شرایط ارز دیجیتال مورد علاقه خود را از جداول بیت‌ اینفو چارتز بگیرید

دسترسی به جزئیات شرایط ارزهای دیجیتال باید یک اولویت برای هر خریدار، فروشنده و سرمایه گذار ارز دیجیتال باشد.

ارزجو: بیت کوین اینفو چارتز یک منبع رایگان و پر از اطلاعات، در مورد ارزهای دیجیتال است که به شما فرصت مقایسه چندین ارز دیجیتال را از لحاظ فاکتورهای مختلف می‌ دهد.

پلتفرمی که فاکتورهای مختلفی از سکه‌های مهم را مورد پیگیری قرار می دهد.

بیت‌ اینفو چارتز (Bitinfocharts) به شما اجازه می دهد قیمت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین کش را مورد بررسی قرار دهید. این پلتفرم آنلاین یک صفحه کامل با جداول پر از جزئیات برای ۷ ارز دیجیتال برتر، از لحاظ فاکتورهای مهمی مانند سرمایه بازار و حجم تراکنش در اختیار کاربران قرار می دهد.

این وب ‌سایت همچنین دو جدول آماری دارد که یکی از آنها ارتباط بین ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌ دهد و دیگری نشان می‌ دهد که چگونه قیمت این ارزها به فاکتورهای مختلف مانند سود استخراج و نرخ هش، بستگی دارند.

سایت Bitinfocharts.com قابلیت تنظیمات شخصی را دارد و می‌توانید انتخاب کنید که علاقمند هستید چه ارز های دیجیتالی را پیگیری نمایید تا اطلاعاتی درباره تمام ارزهای دیجیتال که شما آنها را مشخص کرده اید، در اختیارتان قرار دهد. قیمت این ارزها را از منابع مختلف مانند بازار های همتا به همتا کسب می کند و قیمت میانگین را محاسبه کرده و در اختیار شما قرار می دهد.

بخش مربوط به هر ارز دیجیتال، نشان دهنده سرمایه بازار بر اساس دلار آمریکا، تعداد تراکنش های روزانه و میانگین ساعتی، و همچنین میانگین و متوسط حجم تراکنش‌ ها می ‌باشد. همچنین می توانید بفهمید که چه مقدار بیت کوین کش در ۲۴ ساعت گذشته، مورد خرید و فروش و انتقال قرار گرفته است.

بیت‌ اینفو چارتز دیگر عوامل مؤثر را نیز مورد بررسی قرار می دهد که شامل سختی استخراج، سود و نرخ هش می ‌باشند. همچنین می توانید لیستی از ۱۰۰ آدرس برتر بیت کوین کش (BCH)، تعداد آدرس های فعال در ۲۴ ساعت گذشته و ۱۰۰ تا از بزرگ ‌ترین تراکنش ها را نیز زیر نظر داشته باشید. یک مرورگر بلوک هم در اختیار شما قرار می‌ گیرد.

دیگر منبع قابل اعتماد اطلاعات آماری، برای بیت کوین کش و بیت کوین کور (Bitcoin core) صفحه بیت کوین چارتز (bitcoin charts) می باشد که به وسیله سایت Bitcoin.com در اختیار کاربران قرار داده شده است. این صفحه اطلاعات و دیدگاه‌ های مفید تری در مورد بازار بیت کوین کش، فعالیت آن و همچنین جزئیات تکنیکی و اقتصادی دیگری مانند نرخ تورم و حجم بازده، در اختیار شما قرار می دهد.