video thumb

بازار ارزهای دیجیتال به سمت سودآوری می رود: بررسی بیت کوین کش، ای او اس، کاردانو و ترون

سرمایه کلی بازار ارز دیجیتال به منطقه پشتیبانی کلیدی نزدیک به ۲۴۵ میلیارد دلار کاهش یافت و دوباره افزایش پیدا کرد. قیمت بیت کوین  پس از رسیدن به ۸ هزار دلار، دوباره افزایش پیدا کرد. قیمت ای او اس (Eos) بیش از ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده و از ۸ دلار به محدوده مقاومت ۸/۲۰ دلار رسیده است. قیمت بیت کوین کش (Bitcoin cash) به قیمت ۴۲۰ دلار رسید و سپس دوباره به ۴۴۰ دلار افزایش قیمت پیدا کرد. ترون (TRX) به بیش از ۱۲ درصد افزایش پیدا کرد و به تازگی توانسته محدوده مقاومت ۰/۰۳۵۰ را بشکند. قیمت کاردانو (ADA) ، در حال حاضر بین ۰/۰۹۰۰ و ۰/۰۹۰۵ دلار محدوده مقاومت دارد.

سرمایه بازار ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم، ای او اس و ترون، به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده اند. بیت کوین کش، ریپل، کاردانو، بایننس کوین و دیگر آلت کوین ها نیز در حال افزایش قیمت می ‌باشند.

 

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین کش

در حال حاضر شاهد ریسک کاهش قیمت شدید در قیمت بیت کوین کش از ۴۷۵ دلار هستیم. محدوده قیمت بیت کوین کش زیر قیمت ۴۵۰ دلار منطقه پشتیبانی بوده است. این مقدار حتی به ۴۲۰ دلار رسیده بود.

سپس به قیمت‌های بالاتر مانند ۴۳۰ و ۴۴۰ نیز رسید. مقاومت کلیدی بعدی حدود ۴۵۰ دلار است، پس از آن نیز به محدوده قیمت ۴۶۵ دلار خواهد رسید.

 

تحلیل قیمت ای او اس، ترون و کاردانو

قیمت ای او اس واقعاً پس از رسیدن به محدوده ۷۰۰۰ دلار خوب عمل کرده است و توانسته به ۷۸۰۸ هزار دلار نیز برسد. امروز این قیمت ۱۳ درصد افزایش پیدا کرده و در حال حاضر بالای ۸۲۰۰ دلار خرید و فروش می ‌شود. محدوده مقاومت بعدی در حدود ۸۴۵۰ دلار و ۸۵۰۰ دلار می باشد.

قیمت ترون نیز به سرعت افزایش پیدا کرد و به بالای محدوده قیمت ۰/۰۳۴۰ تا ۰/۰۳۵۰ دلار رسیده است. قیمت ترون در حال حاضر بالاتر از محدوده قیمت ۰/۰۳۵۰ دلار خرید و فروش می شود و ممکن است افزایش قیمت آن تا محدوده ۰/۰۳۶۵ ادامه پیدا کند. محدوده های کاهش قیمت ۰/۰۳۴۲ تا ۰/۰۳۴۰ دلار بوده است.

قیمت کاردانو پس از رسیدن به منطقه پشتیبانی ۰/۰۸۰۰ دلار، افزایش پیدا کرد. قیمت کاردانو، محدوده مقاومت ۰/۰۸۶۰ و ۰/۰۸۸۰ را شکست و در حال حاضر به حدود ۰/۰۹۰۰ دلار رسیده است. نقطه مقاومت بعدی نزدیک ۰/۰۹۲۰ دلار است، که بالاتر از آن قیمت به ۰/۰۹۵۰ دلار خواهد رسید.

با دقت به جدول ساعتی سرمایه کلی بازار ارز دیجیتال، می ‌بینیم که کاهش قیمت شدید از ۲۷۷/۴ میلیارد دلار شروع شده. سرمایه بازار بیش از ۳۰ میلیارد دلار کاهش یافته است. و حتی از پایین‌ ترین قیمت یعنی ۲۴۰/۰ میلیارد دلار هم پایین ‌تر رفته و به میانگین متحرک ساده ۱۰۰ رسیده است. بازار در حدود قیمت ۲۴۰ میلیارد دلار باقی ماند و سپس به سرعت به بالای ۲۵۵ میلیارد دلار افزایش پیدا کرد. و در حال حاضر بالای ۲۶۰ میلیارد دلار می باشد و مقاومت ‌هایی نزدیک به ۲۶۵ و ۲۷۰ میلیارد دلار را در پیش رو دارد. روی هم رفته، احتمال این که بیت کوین، اتریوم، ترون، کاردانو، بیت کوین کش، لایت کوین (Litecoin) ای او اس، استلار، آیوتا (IOTA)، ونچین (WAN)، آیکون (ICX) و دیگر آلت کوین ها در مدت کوتاهی افزایش قیمت پیدا کنند، وجود دارد.