video thumb

بلاک چین اینفو پنجمین سکه خود را با نام توکن پاکسوس ‌استاندارد (PAX) منتشر می کند

بلاک چین (blockchain.info) ارائه دهنده کیف پول دیجیتال، پنجمین سکه خود را با نام توکن پاکسوس ‌استاندارد (PAX) در روز دوشنبه منتشر می کند. این خبر را این کمپانی امروز به خبرگزاری کوین دسک در روز ۳۱ می اطلاع داده است.

ارزجو: پاکسوس یک استیبل کوین با پشتیبانی دلار آمریکا می باشد، و این اولین استیبل کوینی است که سایت بلاک چین در لیست خود قرار داده است.

بلاک چین در حال حاضر ۴ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند بیت کوین (BTC) اتریوم (ETH) بیت کوین کش (BCH) استلار (BSV). این سایت بیت کوین اس وی (BSV) را در این ماه از لیست خود حذف کرده است.

این کمپانی در مورد انتشار توکن، مدتی بر روی ارتباط کاربران با استیبل کوین ها به مطالعه و تحقیق پرداخته بود. در ابتدای ماه مه مسئولان این شرکت تائید کردند که با پاکسوس به همکاری رسمی خواهند پرداخت.

توکن های پاکسوس استاندارد که در سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر شده بودند به وسیله دلار واقعی آمریکا پشتیبانی می شوند که این دلار در بانک‌های معتبر به صورت فیزیکی وجود دارد و توسط دپارتمان خدمات مالی نیویورک مدیریت می شود. این سخنانی است که مقامات blockchain.info در مورد استیبل کوین موردنظر گفته بودند. در ادامه این پست نوشته شده است که:

«اعتماد مالی می تواند فراز و نشیب‌های قیمت را حذف کرده و به کاربران در سراسر دنیا روش جدیدی برای ارسال پول، مدیریت تورم، از بین رفتن ریسک تجاری و در دسترس بودن دلار واقعی را ارائه دهد.»

زین بینهام (Xen Baynham) مدیر دپارتمان و استراتژی این ارائه دهنده کیف پول دیجیتال، در مصاحبه‌ای با کوین دسک (CoinDesk) گفت که در واقع این کمپانی تمایل به اضافه کردن قدرت عملکرد ارز فیات به کیف پول خود را داشت.

او در این مورد توضیح داد: «ما با انجام پروژه استیبل کوین PAX کار بزرگی انجام دادیم. زیرا این کار تنها به آن معنی نیست که ارز دیجیتال جدیدی را به کیف پول خود اضافه کرده ایم. این بدان معناست که توازن مالی را با وارد کردن دلار به این کیف پول حفظ کرده ایم.

کامنت ‌های این پست نشان از تضاد بین نظرات ارائه دهندگان کیف پول ارز دیجیتال دارد که برخی از آنها اعتقاد دارند باید کاملا عملکرد کیف پول ارز دیجیتال از ارزهای فیات جدا باشد. در پاییز گذشته سایت سامورایی (Samourai)، دلار آمریکا را به طور کامل از کیف پول خود حذف کرد و دلیل آن این بود که کاربران بیت کوین باید یاد بگیرند که فقط با ارز دیجیتال به داد و ستد بپردازند.