سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بزرگ‌ترین بانک روسیه استفاده از ارزهای دیجیتال را به تعویق انداخت

خبرگزاری تاس روسیه  امروز گزارش داد که بزرگ ‌ترین بانک روسیه برنامه های مرتبط به ارزهای دیجیتال خود را به علت قانون گذاری بانک ملی در مورد این ارزها به تعویق انداخت.

ارزجو: بر طبق گزارش های محلی، بزرگ ‌ترین بانک دولتی روسیه یعنی اسبربانک Sberbank برنامه های مرتبط با ارزهای دیجیتال را به خاطر وضعیت نامشخص قانون ‌گذاری در مورد این صنعت، فعلاً به حالت تعلیق در آورده است.

آندری شمتوف (Andre Shemetov) معاون این بانک، در اخبار اعلام کرده است که این بانک منتظر قانون گذاری ارزهای دیجیتال است تا بانک اجازه نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال را داشته باشد.

با این حال شمتوف تاکید کرد که قانون گذار مالی داخلی و بانک مرکزی روسیه با وارد شدن به بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر مخالف هستند. به همین علت این بانک مجبور به تعویق برنامه ‌های خود در رابطه با ارزهای دیجیتال شده است.

در این گزارش منابع رسمی توضیحی در مورد پروژه ای که این بانک آن را تعلیق کرده است، نداده ‌اند.

در ژانویه ۲۰۱۸ شعبه این بانک در سوئیس اعلام کرد که قصد دارد صرافی ارزهای دیجیتال را فعال کند. در آن زمان شمتوف اعلام کرده بود که این بانک تصمیم گرفته در سوئیس این صرافی را افتتاح کند، زیرا مقامات روسی اجازه استفاده از ارز های دیجیتال را نمی دهد.

به تازگی خبرگزاری ها اعلام کردند که روسیه تصمیم گرفته است برای بررسی بیشتر قوانین مربوط به پولشویی، استفاده از ارزهای دیجیتال و قانون ‌گذاری در مورد این ارزها از جمله بیت کوین را به تعویق بیندازد. به نظر می رسد که قانون‌ گذاران روسی در حال به تعویق انداختن انتشار این قانون برای هماهنگی با بانک مرکزی روسیه هستند.

با این حال بانک مرکزی به این گزارش واکنش نشان داده و ادعا کرده است که پیش نویس قانون ارزهای دیجیتال آماده شده بوده تا همانطور که رئیس جمهور این کشور ولادیمیر پوتین دستور داده بود در بهار سال ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار بگیرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location