video thumb

Crypto.com، پشتیبانی از بیت‌ کوین‌ کش را به خدمات خود اضافه می‌کند

کارت پیش پرداخت، کارت بدهی و کارت اعتباری که توسط دارایی های دیجیتال پشتیبانی می شود، یک راه عالی برای خرج کردن ارزهای دیجیتال شماست، به این دلیل که پذیرش امکان پرداخت مستقیم از طریق ارزهای دیجیتال برای فروشندگان زمان بر است. گفتنی است است؛ یک نمونه از این کارت ها که توسط  Crypto.com ارائه شده، فقط به کاربران بیت کوین کش خدمات ارائه می دهد.

Crypto.com، پشتیبانی از بیت کوین کش را به خدمات خود اضافه می کند

پلتفرم ارزهای دیجیتال Crypto.com  که در هنگ کنگ واقع شده است، اعلام کرد که پشتیبانی از بیت کوین کش (BCH) را به برنامه کیف پول و کارت خود اضافه کرده است. این بدان معنی است که کاربران هم اکنون می توانند از طریق خدمات کارت اعتباری و انتقال بانکی که هر دو برای تأمین بودجه در دسترس می باشند، بیت کوین کش خریداری کنند.

این شرکت عنوان کرد: همانطور که ویزا کارت MCO را ارائه می دهد، امکان استفاده از بیت کوین کش را نیز فراهم می آورد و با این اقدام، کاربران هم اکنون می توانند به راحتی وجوه دیجیتالی خود را به ارزهای فیات تبدیل کرده و آنها را در بیش از ۴۰ میلیون گروه تجاری در سراسر دنیا که از این شبکه پشتیبانی می کنند، خرج کنند.

بیت کوین کش، بیست و یکمین دارایی دیجیتال است که به این پلتفرم افزوده شده و به سایر ارزهای دیجیتال محبوب مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل، TUSD ، PAX و همچنین توکن های مختص این پلتفرم به نام های MCO و CRO پیوسته است. کریس مارشالک (Kris Marszalek)، مدیرعامل Crypto.com عنوان کرد: ما به ارائه کامل تمامی دارایی های دیجیتال بزرگ پایبند بوده و از این طریق، قدرت خرید مشتریان خود را با خرید آنها در هزینه واقعی و بدون پرداخت کارمزد بالا می بریم.

افزایش سرعت دنیا در حرکت به سوی ارزهای دیجیتال

گفتنی است که Crypto.com در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد و در ماه می ۲۰۱۷ ، پس از یک سال فعالیت عرضه‌ی سکه اولیه خود را راه اندازی کرد. این پلتفرم ارائه دهنده‌ی کارت و پرداخت ها که قبلا موناکو (Monaco) نامیده می شد، حالا گزارش می دهد که ۱۲۰ نفر را به استخدام خود در می آورد.

این شرکت اعلام کرده است که در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ اقدام به صدور ویزا کارت MCO برای مشتریان خود، در سنگاپور کرده است.  در ماه بعد از آن نیز عنوان کرد که این کارت ها در ایالات متحده از طریق مشارکت با شرکت وابسته خود به نام .Foris Inc در فلوریدا و Metropolitan Commercial Bank در نیویورک، منتشر کرده است. این کارت ها را که هیچ کارمزد سالانه، ماهیانه و هفتگی در برندارند، می توان از طریق برنامه‌ی این پلتفرم سفارش داد.