سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چرا به جای اینکه پول خود را برای ناهار با وارن بافت هدر دهید، باید بیت کوین بخرید!

پرداخت سه و نیم میلیون دلار برای ناهار خوردن با وارن بافت (Warren buffett) فکر خوبی نیست به جای آن می توانید سرمایه خود را بر روی بیت کوین خرج کنید.

 

ارزجو: خیریه ای تصمیم گرفته است برای ناهار خوردن با وارن بافت مناقصه ای برگزار کند. طبق آخرین گزارش مبلغ آن سه و نیم میلیون دلار بوده است. نکته جالب این که وارن بافت شخصا به برگزار کننده مناقصه گفته بود که بهتر است پول خود را در چنین سرمایه گذاری غیر مطمئنی مصرف نکند.

 

پول خود را برای ناهار با وارن بافت هدر ندهید

در واقع وارن بافت تمام اسرار کار خود را بیان می کند و لزومی ندارد که شخصاً برای پرسیدن اسرار کارش او را به ناهار دعوت کنیم. انجام کارهای انسان دوستانه هیچ‌ گاه بد محسوب نمی شود ولی آن ۳/۵ میلیون دلار می توانست در راه هایی که ارزش خیریه داشته باشد هزینه شود و حتی وارن بافت نیز با این مسئله موافق بود.

 

بهترین راه برای سرمایه گذاری آن مبلغ

بهترین راه دراز مدت برای سرمایه گذاری ۳/۵ میلیون دلار در زمینه خرید سهام درازمدت در بازار سهام، خرید ملک، و اوراق قرضه می باشد. ولی سرمایه گذاری در زمینه سهام جایگزین هم می تواند مفید باشد. وارن بافت نیز احتمالا با این دیدگاه موافق ‌تر است.

سرمایه‌گذاری‌های جایگزین که با بازارهای گسترده تر مرتبط نیستند می‌توانند ریسک را کاهش داده و ثبات را افزایش دهند. چون این سرمایه‌گذاری‌ها که در حدود ۰/۵ درصد را در بر می‌ گیرند، سرمایه ‌گذاری ‌هایی هستند که در زمینه بیت کوین که سکه‌ای غیرقابل اطمینان و پر فراز و نشیب است، صورت می‌ گیرند.

 

سرمایه‌گذاری بی‌پروا

یک برنامه ریزی بی‌پروا می تواند استفاده از همان دیدگاه‌ های طولانی مدت متنوع باشد ولی می‌ توانید به خرید حجم‌ های محدود از سهام قابل ‌اطمینان ‌تری (مانند سهام مورد علاقه من یعنی کورو گروپ هولدینگز CURO group holdings) بپردازید و یا به سراغ بازارهای نوظهور، فلزات ارزشمند، کلکسیون ها و یا سکه‌ای غیر قابل اطمینان و پرفراز و نشیب مانند بیت کوین بپردازید.

این کار به معنای تخصیص کمتر سرمایه به سهام گران‌ قیمت در بازار سهام می باشد. در حال حاضر که بازار سهام به قیمت بسیار بالایی رسیده و وقت آن نیست که بر روی آن سرمایه‌گذاری پولی انجام شود.

 

سرمایه گذاری آخرالزمانی

به جای اینکه یک سرمایه گذار بخواهد سه و نیم میلیون دلار خود را برای ناهار خوردن با وارن بافت هدف دهد، بهتر است یکی از راه های سرمایه گذاری کوتاه مدت که در بالا به آنها اشاره شد را امتحان کند.

این سرمایه گذاری های کوتاه مدت می تواند بر روی S&P500، بازار سهام نیویورک، و حتی سهام شرکتهای چینی انجام شود. البته وضعیت کمپانی های چینی کاملا مبهم است و انجام تجارت در این کمپانی ‌ها ریسک های پنهانی را به همراه دارد. ولی می تواند به عنوان سرمایه گذاری کوتاه مدت مطلوب باشد.

سرمایه گذاری کوتاه مدت بر روی تسلا نیز می توان انجام داد، ولی سهام تسلا بالاخره یک روز با قیمت کمتر به فروش می‌ رود.

 

یا می توانید سرمایه خود را بر روی بیت کوین، قمار کنید

ممکن است کسی نخواهد پول خود را بر روی ارز دیجیتال غیر قابل اطمینان مانند بیت کوین، سرمایه گذاری کند، زیرا این یک سرمایه گذاری نیست، این کار در واقع قمار است. البته ممکن است بخواهید بیت کوین بخرید و شانس خود را در این زمینه امتحان کنید و با استراتژی دقیق تجاری، مبالغی را به دست آورید.

البته ممکن است شخصی بخواهد به جای این کار به کازینوهای لاس وگاس مراجعه کند و شانس بهتری برای از دست ندادن پول هایش در مقابل بیت کوین داشته باشد.

یا شاید بهتر باشد آن سه و نیم میلیون دلار را به جای این که صرف ناهار خوردن با وارن بافت کنید، به خیریه هدیه نمایید. این مبلغ می تواند برای خیریه مفید باشد

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location