سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اضافه شدن دو کمپانی کشتیرانی بلاک چین به آی بی ام و مائرسک

کمپانی آی بی ام (IBM)، و مائرسک (Maersk) سرانجام توانستند دو حمل کننده بزرگ برای حمل و نقل بلاک چین (Blockchain) به کار بگیرند

کمپانی حمل و نقل بلاک چین ترید لنز (blockchain TradeLens) که توسط آی بی ام IBM و مائرسک Maersk ایجاد شده، در نهایت بعد از تلاش های ناموفق اولیه در بازاریابی، دو عدد کشتی بزرگ برای حمل و نقل محموله های دریایی به سکو آورده است.

شرکت کشتیرانی مدیترانه (MSC)، از نظر بزرگی دومین شرکت بعد از Maersk، و CMA-CGM شامل این همکاری جدید می ‌باشد که از نظر ظرفیت حمل و نقل محموله چهارمین شرکت بزرگ است.

طبق گفته آی بی ام، شرکت های ام اس سی و CMA- CGM به دیگر حمل و نقل کننده ها شامل خطوط بین المللی اقیانوس آرام (PIL)، خدمات کشتیرانی یکپارچه زیم (Zim Integrated Shipping Services)، و شرکت تابعه مائرسک با نام همبرگ سود (Hamburg Süd) می ‌پیوندد، و زمانی که ادغام شدند مسئول تقریبا نیمی از داده های محموله کانتینر اقیانوس جهان می ‌باشند.

تریدلنز (TradeLens) همچنین میزبان بیش از ۱۰۰ اپراتور زنجیره تامین از دنیای حمل و نقل و خدمات کشتیرانی شامل مقامات بنادر، صاحبان بار و غیره می ‌باشد.

اما پیروزی اضافه کردن دو عدد از رقیبان خیلی بزرگ مائرسک به سکوی آی بی ام تقریبا یک سال بعد از شروع کار را نباید در صنعتی با حواشی  و بی اعتمادی ذاتی میان رقبا، دست کم گرفت.

درواقع تریدلنز، در ابتدای کار در جذب حمل کننده های رقیب به پلتفرم بخش هایی که آی بی ام و مائرسک صاحب مالکیت معنوی در یک سرمایه گذاری مشترک بودند، مشکلاتی را تجربه کرد.

 

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location