video thumb

خرید سهام اپل با پلتفرم آبرا امکان پذیر شد

همه می توانند به وسیله آبرا (Abra) بزرگ ‌ترین پلتفرم سرمایه گذاری جهانی بیت کوین (Bitcoin) به خرید سهام اپل (Apple) روی بیاورند. شما تنها به ۵ دلار برای سرمایه گذاری احتیاج دارید و هیچ گونه صورتحساب، لازم نیست بپردازید. آبرا پلتفرم سرمایه گذاری خود را در سراسر جهان منتشر کرد.

ارزجو: آبرا یک پلتفرم سرمایه گذاری آنلاین است که به سرمایه گذاران غیر معتبر اجازه می ‌دهد تا اقدام به خرید سهام شرکت های بزرگ کنند. این امکان، در خارج از ایالات متحده نیز در دسترس کاربران قرار دارد. این پلتفرم به سرمایه‌گذاران اجازه می دهد به تبادل بیت کوین بپردازند و یا به وسیله قراردادهای هوشمند به خرید و فروش در بازار سهام مانند گوگل، صندوق‌های قابل معامله و S&P500. کمترین مبلغ مورد نیاز ۵ دلار برای سرمایه گذاری می باشد.

آبرا همچنین مبالغ سرمایه گذاران محرمانه را در کیف پول آنها نگهداری می کند و این مبالغ را در گاوصندوق های صرافی های متمرکز نگه نمی دارد. در یک مصاحبه مطبوعاتی گفته شد که آبرا به این شکل طراحی شده و معتقد است که وجود کیف پول محرمانه یک حق اساسی می ‌باشد و یک سنگ محک برای سیستم مالی جدید غیرمتمرکز به شمار می رود. جایگزین های غیر متمرکز سیستم مالی متمرکز قول دسترسی به سرویس های مالی و خرید وسایل مورد نیاز را داده اند و همچنین قول داده اند که قابلیت سرمایه گذاری در بازار برای هر کسی در هر کجایی را فراهم نمایند.

آبرا همچنین تمام تراکنش ها را به صورت رایگان برای کسانی که در این پلتفرم سرمایه گذاری می کنند به انجام می رساند. سهام در دسترس در این پلتفرم شامل فیس بوک، آمازون، اپل، گوگل، نتفلیکس، صندوق‌های قابل معامله مانند ونگارد (Vanguard) و S&p500، و کالاهایی مانند سهام طلا spdr و شاخص‌هایی مانند راسل ۲۰۰۰ (Russell 2000) هستند. آبرا در سال ۲۰۱۴ افتتاح شده و امریکن اکسپرس ونچر  American Express venture، گروه تکنولوژی فاکس کان (Foxconntechnology group) و آربر رنجرز (Arbor rangers) را به عنوان سرمایه گذار در اختیار دارد.