video thumb

هشدار آلمان در خصوص استخدام بازاریاب توسط صرافی کوین بنه

یک ناظر آلمانی به عموم در مورد ادعای استخدام افراد توسط صرافی کوین بنه (Coinbene) هشدار می دهد.

ارزجو: قانون گذار مالی آلمان یعنی دفتر مالی فدرال (BaFin) هشدار عمومی در مورد صرافی کوین بنه در بیست و هشتم می منتشر کرد.

این ناظر می گوید که صرافی کوین بنه شروع به استخدام بازاریابان آزاد کرده است که به صورت کمیسیونی حقوق خود را دریافت می‌ کنند. دفتر فدرال مالی آلمان اظهار کرده است از آن جایی که ارز‌های دیجیتال به عنوان منابع مالی محسوب می شوند، تبادل آنها نیاز به مجوز از جانب قانون بانکداری آلمان یعنی Kreditwesengesetz (KWG) دارد.

دفتر فدرال مالی آلمان اظهار کرد که این صرافی در میان مراکز مالیه ثبت شده رسمی آلمان نیست و برای دریافت مجوز لازم، برای تبادل ارزهای دیجیتال بر اساس قانون پایتخت آلمان اقدام نکرده است.

کوین بنه قبلا به این اظهارات پاسخ داده و وجود بازاریابان آزاد خود را در یک پست توییتری تکذیب کرده بود:

«ما تقاضانامه هایی در مورد فعالیت ‌های مان در آلمان دریافت کرده بودیم ولی کوین بنه تصمیم ندارد هیچ‌گونه دفتر یا نمایندگی در آلمان داشته باشد. با این حال لازم می دانیم از افرادی که برای همکاری با ما ابراز علاقه کرده بودند به خاطر دغدغه و درک بالای شان تشکر کنیم.»

همانطور که قبلا توسط کوین تلگراف اعلام شده بود، کوین بنه احتمالا در حال پنهان کردن هک شدن مبالغ خود می باشد. این صرافی ادعاهایی را که در مورد مبالغی که از این صرافی خارج شده اند، عنوان شده، رد می کند.

 

متخصصان دیتا در حال بررسی زیرساخت ‌های بلاک چین شرکت

المنتوس متعاقبا کشف کرد که جزئیاتی درباره تراکنش های خروجی این صرافی با جزئیاتی که در جریان یک هک به وقوع می پیوندد، هماهنگی دارد. با این حال این متخصص تجزیه و تحلیل عنوان کرد که یافته های او نمی ‌تواند لزوما ادعاهای کوین بنه را رد کند.

دیوید بریرلی (David Brierly) مدیرعامل شرکت هاودو (Howdoo) ادعا کرده است که مبلغ ۱۸/۴ میلیون از توکن های یودو (uDOO) به ارزش ۲۰۹ هزار دلار در این روند ناپدید شده اند و در حال تنظیم شکایت نامه ای علیه این صرافی می‌ باشد.

بر اساس اطلاعات کوین مارکت کپ (coinmarketcap) کوین بنه هشتمین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال از لحاظ حجم تبادل اینگونه ارزها می باشد. حجم تبادل کنونی کوین بنه در حال حاضر ۱/۶۳ میلیارد دلار می باشد.