video thumb

رکورد جدید حجم تبادل بیت کوین در کره جنوبی

حجم تبادل بیت کوین (bitcoin) در کره جنوبی در لوکال‌ بیت کوینز (localbitcoins) به رکورد جدیدی دست یافته است

ارزجو: بر اساس گزارش کوین ‌دنس (Coin Dance) حجم تبادل بیت کوین در کره جنوبی به تازگی به رکورد جدیدی در زمینه تبادل هم تا به هم تا (P2P) در صرافی لوکال‌ بیت کوینز دست یافت.

بر اساس این اطلاعات حجم تبادل هفتگی بیت کوین در دو هفته گذشته افزایش یافته و در هفته پیش به رکورد ۲۱۹ میلیون وون کره جنوبی یا ۱۸۵ هزار دلار رسیده است.

حجم تبادل هفتگی بیت کوین کره جنوبی در صرافی لوکال‌ بیت کوینز .

 

لوکال بیت کوینز که در سال ۲۰۱۲ در فنلاند افتتاح شد به آمارگیری میزان تبادل بیت کوین به عنوان یک پلتفرم تبادل هم تا به هم تا می پردازد. این پلتفرم تبادل ارز دیجیتال فنلاندی مخصوصاً در آمریکای لاتین، ونزوئلا و کلمبیا بسیار محبوبیت دارد و این دو کشور ۸۵ درصد حجم تبادل بیت کوین این صرافی را تا فوریه ۲۰۱۹ ، در بر گرفته اند.

بر اساس اطلاعاتی که از وبسایت تجزیه و تحلیل ارز های دیجیتال کوین ‌هیلز (Coinhills) به دست آمده است ، وون ارز فیات کره جنوبی تنها ارز در این کشور است که می‌تواند با بیت کوین به رقابت بپردازد. با در نظر گرفتن حجم تبادل بیت کوین که ۲۰۰۰۰ بیت کوین (۱۷۳ میلیون دلار) به صورت روزانه می باشد، وون به عنوان سومین ارز ملی بزرگ در مقابله بیت کوین بعد از دلار آمریکا و ین ژاپن قرار گرفته است.

 

هشت ارز ملی برتر که در مقابل بیت کوین تبادل می‌ شوند

 

در اواسط ماه آوریل کوین نست (Coinnest) صرافی بزرگ ارز دیجیتال در کره جنوبی، شروع به تعطیل کردن خدمات خود نمود که ظاهراً به علت ادامه پیدا کردن بازار نزولی ۲۰۱۸ بود. به گزارش کوین تلگراف (Cointelegraph) میزان خرید و فروش ارزهای دیجیتال با ارز فیات به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است و سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال، در سال ۲۰۱۸ به میزان ۶۴ درصد بیش از سال ۲۰۱۷ بوده است.

در هفته گذشته لوکال‌ بیت کوینز استفاده از خدمات خود را برای شهروندان ایرانی ممنوع کرد. زیرا این صرافی برای هماهنگ شدن با قوانین مالی فنلاند به خاطر تحریم هایی که توسط آمریکا وضع شده‌ اند، باید تراکنش‌های ایران را محدود می کرد.