سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

معرفی ۵ کشوری که درگیر تب فوموی بیت کوین هستند!

با توجه به درخشش سریع بیت کوین، بسیاری از مردم به قیمت نجومی آن فکر می کنند و با خودشان فکر می کنند که چقدر دیر شده و باید خیلی زودتر به فکر خریداری این ارز دیجیتال می افتادند، این مسئله در بعضی از کشورها بیشتر نمایان است که در ادامه شما را با آنها آشنا خواهیم کرد.

گفتنی است که میزان جستجوی واژه بیت کوین در گوگل، نشان دهنده‌ی تب فومو (ترس از دست دادن) در کشورهای ذیل می باشد که به اختصار به بررسی هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

۱٫ برزیل

شرایط برای ترس از دست دادن بیت کوین در کشور برزیل به عنوان بزرگ ترین کشور و اقتصاد در آمریکای جنوبی، به طرز ویژه ای وجود دارد. و در واقع، سرزمین سامبا و کایپیرینها در ماه گذشته با انجام معاملاتی با بیش از ۱۰۰،۰۰۰ بیت کوین در ۲۴ ساعت، رکورد جدیدی از معاملات بیت کوین را به ثبت رساند که مبلغی معادل ۲ میلیارد رئال برزیل (تقریبا ۵۰۰ میلیون دلار آمریکا) می باشد.

بیت کوین، یک مورد قانع کننده در کشورهایی است که به سیستم مالی سنتی و حزب حاکم خود بی اعتماد هستند. برزیل با دولت های فاسد و تورم رو به افزایش خود همانند ونزوئلا نیست. اما با ۶۲ درصد از ۲۱۲ میلیون نفر جمعیت خود علاوه بر جمعیت ۲۹ سال یا جوان تر خود همواره در حال استفاده از این ارز دیجیتال است.

۲٫ کلمبیا

کلمبیا، در بررسی های گوگل دومین جایگاه را به خود اختصاص داده است. این کشور در طول چند سال گذشته به دلیل همسایگی با ونزوئلا همواره میزبان بیش از ۱ میلیون ونزوئلایی بوده است.

ارزهای دیجیتال در این کشور به طور کلی توسط دولت حمایت می شوند و شرایط برای بیت کوین مطلوب می باشد، اما به نظر می رسد که شکل گیری تب فومو در این کشور در نتیجه‌ی ونزوئلایی هایی باشد که در این کشور زندگی می کنند.

وجود بیش از یک میلیون ونزوئلایی در کلمبیا باعث بروز نوسانات بیت کوین شده است و در حال حاضر که یک بازار گاوی در این کشور حاکم می باشد، بیت کوین توانسته با افزایش قیمت ۱۱۱ درصدی در سال جاری روبرو شود.

۳٫ آلمان

برای کشوری که به محافظه کاری شهره است، تصور اینکه آلمانی ها به خاطر ترس از دست دادن، ارز دیجیتال خریداری می کنند بسیار دشوار می باشد، به ویژه زمانی که این مسئه به منابع مالی آنها مربوط می شود.

به خصوص زمانی که یکی از بزرگ ترین بانک های این کشور همواره عامل اصلی رسوائی پولشویی می باشد. گفتنی است که مردم آلمان در حال از دست دادن ایمان خود نسبت به رهبری این کشور می باشند و این کشور در حال تبدیل شدن به یک منطقه برای استارت‌آپ های ارزهای دیجیتال و عرضه‌ی توکن بهادار قانونی می باشد.

مهم تر از همه اینکه، بیش از یک چهارم آلمانی های جوان، در حال خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بوده و یا به فکر خریداری آنها هستند.

گفتنی است که کنفرانس بلاک چین و بیت کوین به نام Unchain در شهر برلین، در طول چند هفته آینده نیز می تواند عامل دیگری برای شکل گیری تب فومو در این کشور باشد.

۴٫ اتریش

جستجوهای مربوط به بیت کوین در اوایل ماه جاری در زمان برگزاری نشست ANON Blockchain در شهر وین به اوج خود رسیده بود. و در اخبار این کشور به طور رسمی اعلام شد که نام های بزرگی نظیر مایکروسافت، آی بی ام (IBM) و Accenture به شدت در بلاک چین سرمایه گذاری می کنند.

اتریش به طور کلی با داشتن بیش از ۱۰۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین در داخل و اطراف این کشور، یک کشور بزرگ در زمینه سرمایه گذاری در بیت کوین به شمار می رود و به نظر می رسد که با وجود یک اقتصاد جامع و تورم کم، سرمایه گذاری نهادی در بلاک چین، عاملی برای پدید آمدن تب فومو در این کشور باشد.

۵٫ آرژانتین

با توجه به‌ عقبه‌ی آمریکای جنوبی در عرصه‌ی ارزهای دیجیتال، جای تعجب وجود ندارد که در آرژانتین نیز تب فومو وجود داشته باشد.

در کشوری که رویکردی دوستانه ای نسبت به بیت کوین دارد و اجازه می دهد که از ارزهای دیجیتال برای حمل و نقل عمومی استفاده شود و با توجه به این مسئله که اقتصاد این کشور در وضعیت بدی قرار دارد، استفاده از بیت کوین کاملا منطقی به نظر می رسد.

بیت کوین، محبوب تر از سایر ارزهای دیجیتال

یک نکته‌ی جالب این است که وقتی شما نتیجه بررسی ها در مورد بیت کوین با اتریوم یا سایر ارزهای دیجیتال را با یکدیگر مقایسه می کنید، میزان جستجوی واژه‌ی بیت کوین به ۹۵ درصد می رسد.

این مسئله که این کشورها ممکن است که درگیر تب فومو باشند، صحیح به نظر می رسد، اما همچنان راه زیادی برای آگاهی کامل از این اکوسیستم وجود دارد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location