video thumb

صرافی کریپتوپیا برای حفاظت از اطلاعات و ارزهای دیجیتال کاربران خود به دادگاه می‌رود

صرافی نیوزیلندی ارزهای دیجیتال یعنی کریپتوپیا در تاریخ ۲۷ می، خواستار بازگردانی اطلاعات کاربران خود که در ایالات متحده نگهداری می ‌شد به منظور اقدام برای بازپرداخت این وجوه، شده است.

ارزجو: کریپتوپیا که در ۲۴ ماه ژانویه هک شده بود، ماه ها با تمام مراجع قانونی در سراسر دنیا برای کنترل مبالغ دزدیده شده که حدود ۱۶ میلیون دلار بوده اند به همکاری پرداخت.

این صرافی ، گرانت تورنتون (Grant Thornton) را برای پیگیری پرونده معرفی کرد، که تایید کرده پرونده در حال پیگیری در شعبه سرقت های بانکی دادگاهی در نیویورک می باشد.

در این تقاضا نامه نوشته شده است که: «ما این اقدامات را برای حفظ اطلاعات ارزهای دیجیتال که در سرورهای آریزونا نگهداری می‌شده‌اند انجام داده ایم. و ادامه می‌دهد: صرافی کریپتوپیا برای حفاظت از اطلاعات کاربران پرونده ای را در دادگاه دنبال می کند .

صرافی نیوزیلندی ارزهای دیجیتال یعنی کریپتوپیا در تاریخ ۲۷ می، خواستار بازگردانی اطلاعات کاربران خود که در ایالات متحده نگهداری می ‌شد به منظور اقدام برای بازپرداخت این وجوه، شده است.

در این شکایت ‌نامه از ایالات متحده درخواست شده است که جریان نقدینگی در نیوزیلند را زیر نظر بگیرند.

در این تقاضا نامه نوشته شده است که: «ما این اقدامات را برای حفظ اطلاعات ارزهای دیجیتال که در سرورهای آریزونا نگهداری می‌شده‌اند انجام داده ایم. و ادامه می‌دهد: اطلاعات کریپتوپیا شامل یک دیتابیس اس کیو ال SQL و شامل تمام اطلاعات حساب های مشتریان ارز های دیجیتال و اطلاعات تماس مربوط به صاحبان حساب ها بوده است. بدون این اطلاعات بازگرداندن مبالغ مربوط به هر فرد صاحب حساب در کریپتوپیا غیرممکن خواهد بود.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داده است، گرانت تورنتون قبلا هشدار داده بود که کاربرانی که منتظر برگشت مبالغ به حساب هایشان هستند، باید ماه ها در انتظار این مبالغ باشند.

مدیران کمپانی در این مورد می گویند: «ما انتظار داریم که این روند بازگردانی اطلاعات و بازگرداندن مبالغ به حساب صاحبان این ارزهای دیجیتال، حداقل چندین ماه به طول بیانجامد. می‌دانیم که این انتظاری بسیار خسته کننده برای شخص صاحب حساب خواهد بود و به همین علت ما در تلاش هستیم که با روشی منطقی و عملی این مشکل را برطرف نماییم.»

همزمان ناظران این شرکت، اتر (ETH) به سرقت رفته را تحت پیگیری دارند، زیرا هکرها این مبالغ را در بین چندین حساب در هفته های گذشته مورد نقل و انتقال قرار داده‌اند.