video thumb

پیوستن بازیکنان فوتبال آمریکایی به کمپین «قراردادم را با بیت کوین پرداخت کنید»

پیوستن راسل اوکانگ (Russell Okung) از حامیان بیت کوین و اعتراف مت بارکلی به استخراج بیت کوین، تایید کننده علاقه بازیکنان لیگ ملی فوتبال آمریکا (National Football League) یا ان اف ال (NFL) در زمینه بیت کوین می باشد.

ارزجو: تعداد افراد علاقمند که تمایل دارند از بیت کوین برای پرداخت و دریافت مبالغ خود استفاده کنند، روز به روز بیشتر می شود.

 

بازیگران فوتبال آمریکا عاشق بیت کوین هستند

علاقه بین ستارگان فوتبال آمریکایی و بیت کوین حدوداً دو هفته پیش خود را نشان داد و از آن زمان افزایش بیشتری نیز پیدا کرده است. این مسئله به وسیله یک توییت تصادفی از طرف راسل اوکانگ شروع شد که نوشته: « حقوق مرا با بیت کوین پرداخت کنید. »

ولی این پایان کار اوکانگ نبود. ۱۶ دقیقه بعد از او با توییت دیگری برگشت و نوشت : « مشاهده اینکه یک بازیکن فوتبال می‌خواهد حقوقش به وسیله بیت کوین پرداخت شود، چقدر جالب است؟»

طبیعتاً طرفداران ارزهای دیجیتال در توییتر با این توییت بسیار هیجان زده شده و به طرفداری اوکانگ برخاستند و پیشنهاد ابزار و اطلاعات برای ادامه راه در این مسیر را به او دادند.

اوکانگ از اینکه مورد توجه طرفداران بیت کوین قرار گرفته است خوشحال بود و توییت های بیشتری در طرفداری از بیت‌کوین فرستاد. آشنا شدن خودش را با دنیای ارزهای دیجیتال آمریکا با عنوان «خوردن قرص قرمز» عنوان کرد و پرسید آیا اگر رفتن به طرف ارزهای دیجیتال اشتباه باشد، پس چرا من باید تا این حد در مورد از آنها حس خوبی داشته باشم؟ من بخشی از این انقلاب هستم. زنده باد بیت کوین، دست بانکداران باید کوتاه شود.

پس از آن یک فوتبالیست دیگر هم که صاحب بیت‌کوین است نیز پیدا شد.

روز بعد از توییت اوکانگ، آنتونی پومپایانو در توییتر توضیح داد که مارک بارکلی یکی دیگر از بازیکنان لیگ آمریکا سعی کرده است از دو تیم قبلی خود حقوقش را به بیت کوین بگیرد، ولی موفقیت آمیز نبوده است.

او در این مورد نوشت: مت بارکلی سعی کرده بود که با تیم سن فرانسیسکو ۴۹ و ببرهای سینسیناتی قراردادهایی بر اساس بیت کوین ببندد. هیچ کدام آنها این مسئله را قبول نکردند. مت یکی از صاحبان بیت کوین است که در لیگ فوتبال نیز بازی می کند.

دوباره طرفداران ارزهای دیجیتال در توییتر هیجان زده شدند و شروع به ستایش توصیه و پیشنهاد ‌های مختلفی کردند. ترزور (Trezor) پیشنهاد کرد که برای او و هم تیمی هایش کیف‌های پول سخت افزاری رایگان فراهم کند بارکلی جواب داد لجر را ترجیح می‌ دهد.

ولی شاید جالب تر از همه پاسخ او به پیشنهاد خریدن مقداری اسکین برای بازی و شروع به استخراج بیت کوین باشد. او پاسخ داد که در حال حاضر در حال استخراج بیت‌کوین می باشد. بیت‌کوین تا چه حد در لایه‌های مختلف جامعه پیشرفته است؟

دیروز اوکانگ گفت که برخی از بازیکنان فوتبال در حال گرفتن اطلاعات از او در مورد بیت کوین هستند. البته آن ها به تازگی تحت تاثیر سرگرمی جدید هم تیمی خود قرار نگرفته اند. اوکانگ یکی از برترین افراد لیگ فوتبال است و با شناخت کامل باعث ایجاد علاقه و تمایل در بازیکنان دیگر نیز شده است.

اگر این مسئله باعث شود که دستمزد بازیکنان با بیت کوین پرداخت شود، در واقع این کار اوکانگ بوده است و با سرویس هایی مانند بیت ویج (Bitwage) این کار از قبل هم آسان تر شده است.

که البته این مسئله نشان می دهد که نظرات پیتر شیف (Peter Schiff) از طرفداران طلا تا چه حد اشتباه است.