سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بررسی آخرین وضعیت و تحولات ۵ ارز دیجیتال برتر جهان

در این گزارش به بررسی تازه‌ترین روندها و وضعیت قیمت و بازار ۵ ارز دیجیتال بیت کوین اس وی (BSV) بایننس کوین (BNB) لایت کوین (LTC)، بیت کوین کش (BTH)، دش (DASH) خواهیم پرداخت.

ارزجو: پس از افزایش قیمت در هفته های گذشته این هفته شاهد کمی کاهش قیمت بودیم، با این حال بر خلاف دفعات پیشین این کاهش قیمت بسیار جزئی و تاثیری در میزان خرید نداشتند. این مسئله نشان می‌دهد که تمایل بازار در حال تغییر از فروش و رقابت به خرید در هنگام کاهش قیمت، می باشد. پس از تغییرات شدید و افزایش قیمت، امکان چند هفته تثبیت نیز وجود دارد.

بانک مرکزی اروپا در گزارش خود گفته است که تاثیر ارزهای دیجیتال بر روی اقتصاد در دنیای واقعی، محدود می باشد، زیرا به علت نوسانات شدید قیمت آن، تنها تعداد محدودی از تجار، ارزهای دیجیتال را پذیرفته اند. ما اعتقاد داریم که استفاده از ارزهای دیجیتال در دنیای واقعی افزایش پیدا کرده و در سال‌های آینده نیز رو به گسترش خواهد بود. به کارگیری ارزهای دیجیتال توسط فیس بوک نیز می‌تواند یکی از عوامل استفاده عامه مردم از ارزهای دیجیتال باشد.

گرچه بسیاری از مردم تمایل به سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال دارند، ولی اخبار منفی که در مورد این ارزها منتشر می‌شود آنها را سردرگم ساخته است. شاید حتی برخی درک این تکنولوژی را در ابتدا برای خودشان دشوار ببینند. برای حل این مشکل کوین بیس (Coinbase) برنامه درآمد کوین بیس (coinbase earn program) را در پایان سال ۲۰۱۸ منتشر کرد که تنها از طریق دعوت یکی از اعضا قابل عضویت بود، ولی این صرافی، برنامه را در حال حاضر برای عموم مردم قابل استفاده ساخته است.

محدوده قیمت نم (XEM)

نم (Nem) با علامت اختصاری XEM در میان ارزهای دیجیتال مهم بهترین عملکرد را داشته است. گرچه این ارز دیجیتال برخی از سودهای خود را از دست داده است، هنوز هم در این هفته به طور مشهودی بهترین عملکرد را داشته. گرچه بخشی از سود آن به خاطر ایجاد فضای مثبت کلی در مورد تمام ارزهای دیجیتال می تواند باشد، ولی اخبار اختصاصی این ارز دیجیتال هم به این جریان کمک کرده است. با آپدیت جدید نرم افزار کاتاپولت Catapult در بازار که به‌ طور کلی پلتفرم نم را بهبود بخشیده و آن را برای استفاده کاربران آسان‌ تر ساخته است نیز در این جریان موثر بوده. یک اخبار مثبت دیگر هم این است که زئوکس (Zeux) قصد دارد که نم را به کیف پول پرداخت دیجیتال خود اضافه کند و به این ترتیب کاربران می‌توانند از این ارز دیجیتال برای پرداخت در اپل پی (Apple pay) و سامسونگ پی (Samsung Pay) استفاده نمایند. آیا این ارز دیجیتال می‌تواند به پیشرفت خود ادامه دهد؟

نم در حال تلاش برای عبور از مرز ۰/۰۸۵ می باشد. اگر این حرکت موفقیت آمیز باشد، این ارز دیجیتال می تواند از بازار نزولی خارج شده و حتی به هدف ۰/۱۳۵۹۴۶۷۷۵ دلار نیز برسد. ارزهای دیجیتال اصولاً دارای مقاومت افقی ۰/۱۳۱۲۵۲۵۸ دلار می ‌باشند. ما مقاومتی ثابت، بین این دو رقم را انتظار داریم.

در صورت رسیدن به مرز ۰/۱۴ دلار، احتمال شروع افزایش قیمت این ارز دیجیتال به ۰/۴۵ دلار با مقاومت جزئی ۰/۲۰ دلار نیز وجود خواهد داشت. پیش بینی بازار صعودی ما در صورتی که بازار به کمک مقاومت کلی، نزولی باقی بماند، درست از آب در نخواهد آمد. در این صورت چند روزی احتمال کاهش قیمت خواهیم داشت. بازار نزولی در صورت شکست قیمت به ۰/۰۴۵ دلار، احتمال بیشتری خواهد داشت.

 

محدوده قیمت استلار (XLM)

در تاریخ پانزدهم می شبکه استلار (Stellar) به صورت موقت از کار افتاد. در طول این مدت، این شبکه هیچ ‌گونه تراکنش را انجام نمی داد. با اینکه هیچ‌ کس پولش را از دست نداد ولی این نشان می دهد که این شبکه به برخی از تغییرات احتیاج دارد. بنیاد توسعه استلار، در اخبار جداگانه اعلام کرد که این شرکت، در حال انتشار یک اپلیکیشن می باشد که می تواند آخرین اطلاعات در مورد بازار و ارزهای دیجیتال را بر روی این شبکه نمایش دهد.

ارز دیجیتال استلار (XLM) در این هفته بالأخره توانست از بازار نزولی خارج شود که نشانه خوبی برای ورود آن به بازار صعودی می باشد. این ارز دیجیتال دارای افزایش و کاهش قیمت ‌های مداوم بوده است که کاملاً دچار افت قیمت شده بود و به مقاومتی معادل ۰/۱۴۸۶۱۷۶۰ دلار رسید.

ولی اگر قیمت ها شکسته شود و به بالای ۰/۱۴۸۶۱۷۶۰ دلار برسد، می‌تواند ساختار صعودی را کامل کرده و به سمت قیمت ۰/۲۲۴۶۶۷۷۳ برود. بالاتر از این قیمت می‌تواند ۰/۲۸۸۵ دلار در نظر گرفته شود. دیدگاه مثبت ما در صورتی که این ارز دیجیتال کاهش قیمت شدیدی را تجربه کند، درست از آب در نخواهد آمد.

 

محدوده قیمت تزوس (XTZ)

جامعه ارز دیجیتال تزوس (XTZ) در حال رای گیری برای پذیرش یا عدم پذیرش آپگرید پروتکل آتنز (Athens) هستند. فرایند رای گیری ۲۹ می پایان می پذیرد. در صورتی که به روز رسانی مورد تایید قرار بگیرد، آیا قیمت افزایش خواهد یافت؟ بیایید با هم نگاهی به جداول بیندازیم.

قیمت ارز دیجیتال تزوس از بازار نزولی ۵۰ هفته ای خارج شده که می‌تواند یک نشانه مثبت باشد. در حال حاضر به مقاومت کلی معادل ۱/۸۵ دلار رسیده که شکست قیمت، بالاتر از این حد ساختار نزولی را از بین می برد و ما را به قیمت ۳/۳۷ دلار می رساند. میانگین‌ های تغییرات قیمت، در حال ایجاد یک بازار صعودی هستند که می تواند ساختار جدیدی برای افزایش قیمت ارز دیجیتال ایجاد کند. سطح جدیدی که باید انتظار آن را داشته باشیم، قیمت ۴/۲۴۲۴ دلار می باشد.

از جانب دیگر در صورتی که بازار صعودی نتواند سطح مقاومت را بالا ببرد، ممکن است که این ارز دیجیتال در قیمت های بین ۱/۸۵ و ۱/۲۹۵۴۸۰ برای چند هفته غوطه ور باشد. رسیدن قیمت به پایین‌ تر از میانگین‌ها می‌تواند ساختار صعودی مثبتی را که در حال شکل گرفتن است از بین ببرد.

 

محدوده قیمت بایننس کوین (BNB)

برداشت‌ ها و سپرده‌ ها که به صورت موقت به خاطر هک بیش از ۷۰۰۰ بیت کوین متوقف شده بودند، دوباره در این هفته به جریان افتادند. و همچنین به روز رسانی مهمی در سیستم کامل شد. همچنین چیلیز (Chiliz) بلاک چین سرمایه‌گذاری، اعلام کرد که همکاری خود را با بایننس چین (binance chain) آغاز کرده است و بایننس لانچ ‌پد (binance Launchpad) اعلام کرد که فروش توکن هارمونی (Harmony) به صورت لاتاری در تاریخ ۲۸ می آغاز می شود. آیا بایننس ‌کوین‏ (binance coin) می‌تواند به بازار صعودی خود ادامه دهد؟ بیایید بررسی کنیم

قیمت بایننس کوین در سیر صعودی قدرتمندی قرار گرفته است. شاخص میانگین متحرک نمایی (EMA) ۲۰ هفته‌ای، در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه بازپرداخت قرار دارد. این مسئله نشان می دهد که بازار صعودی احتمال ماندگاری بیشتری دارد. خریداران در زمان کاهش قیمت، شدیدا شروع به خرید این ارز دیجیتال کردند و در این هفته دوباره قیمت افزایش یافت، که این مسئله نشان می‌دهد همه ارز ها با قیمت پایبن، خریداری شده اند.

مرحله بعدی ۳۳ دلار است که به خط مقاومت که در موقعیت های قبلی به عنوان یک مقاومت ثابت، در نظر گرفته می شد. در صورتی که از این مرحله نیز عبور کنیم، رقابت به مرحله بعدی یعنی ۴۰/۲۹۱۹۵۶۴ دلار خواهد رسید. افت قیمت به میزان کمتر از ۱۷/۷۸۸۷۸۶۲ دلار می‌تواند این روند را منفی کند.

 

محدوده قیمت آیوتا (IOTA)

ایوتا (IOTA) تمایل به آماده سازی اکوسیستم برای استفاده موسسات، صاحبان توکن ها و فراهم آورندگان نقدینگی، آسان و امن کند. این ارز دیجیتال در حال بررسی موارد مختلفی است که توسط آن، افراد و موسسات که بخش مهمی از اکوسیستم را تشکیل داده‌اند، به صورت کافی تحت پشتیبانی قرار بگیرند. آیوتا اسپانسر اولین گردهمایی سران شهرهای تگزاس نیز هست که در حال گرد هم آوردن دیدگاه های مختلف برای بحث و تبادل نظر در مورد فعالیت های مورد نیاز برای مشارکت شهرهای مختلف این ایالت در اکوسیستم می باشد. برند لاکچری الیکس (Alyx) نیز برای بهبود بخشیدن به شفافیت عملکرد زنجیره عرضه با آیوتا به همکاری می پردازد.

قیمت آیوتا، چیزی بین ۰/۲۴۴۵۵۳ دلار و ۰/۳۸۵۰۳۳ دلار در چند هفته گذشته بوده است. قیمت هفته گذشته صعودی بوده ولی نتوانست به بالاترین قیمت این ارز دیجیتال دست پیدا کند. اگر قیمت این ارز دیجیتال به بالاترین حد خود (بر اساس ساعت هماهنگ جهانی) نرسد، تثبیت قیمت، برای چند هفته بیشتر ادامه پیدا می کند.

از جانب دیگر در صورتی که قیمت بتواند به افزایش خود ادامه دهد و بالاتر از حد مقاومت برسد، احتمال دارد که روند افزایشی جدیدی شکل گیرد که قیمت را به ۰/۵۰ و حتی بالاتر به ۰/۸۰ دلار برساند. در صورتی که بازار نزولی بتواند قیمت را پایین‌ تر از محدوده پشتیبانی بکشاند، این ارز دیجیتال تضعیف خواهد شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location