سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نحوه سفر به دنیا با استفاده از بیت‌کوین کش!

سفر به عنوان یک رویکرد تابستانی در ذهن همه وجود دارد و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال نیز از این قاعده مستثنا نیستند. اما برای هرکسی که به مسافرت رفتن فکر می کند، برنامه ریزی برای سفر می تواند یک امر دشوار باشد. اما باید گفت که پرداخت های ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین کش می تواند این امر را برای شما ساده کند، چراکه یک راه سریع و ارزان برای پرداخت هزینه‌ی امور مختلف است. راهنمای زیر به شما نحوه مسافرت با استفاده از بیت کوین کش را نشان خواهد داد.

رزرو بلیط هواپیما، هتل ها، اتومبیل و بلیط قطار با استفاده از بیت کوین کش

بسیاری از چیزها از روزهای اولیه ای که بیت کوین به وجود آمده بود، تغییر کرده اند و در حال حاضر، مکان ها و راه های زیادی برای خرج کردن پول الکترونیکی شما وجود دارد. ارزهای دیجیتال همچنان در حال به دست آوردن پذیرش گسترده در بسیاری از بخش ها هستند، اما صنعت گردشگری از قبل خودش را برای پذیرش ارزهای دیجیتال به اثبات رسانده است.

در حال حاضر تعدادی از سایت های گردشگری ارزهای دیجیتال عمده نظیر بیت کوین کش را برای رزرو پرواز، هتل ها و کرایه اتومبیل مورد قبول قرار می دهند. Cheapair، اولین شرکت آژانس مسافرتی آنلاین است که از سال ۲۰۱۳ تا کنون پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال را مورد پذیرش قرار می دهد. این شرکت در ابتدا پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال را برای پروازها و پس از آن برای اقامت نیز می پذیرد.

این پلتفرم آمریکایی بین ارائه دهندگان این خدمات که پرداخت خود را به صورت ارز فیات انجام می دهند و کسانی که تمایل دارند تا پرداخت خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال انجام دهند به عنوان واسطه عمل می کند. در پاسخ به تقاضای مشتریان، Cheapair.com، در حدود یک سال پیش بیت کوین کش (BCH) را به گزینه های پرداخت خود اضافه کرد.

Bitcoin.Travel یکی دیگر از پلتفرم های شناخته شده است که پرداخت از طریق هفت ارز دیجیتال که یکی از آنها بیت کوین کش است را مورد پذیرش قرار می دهد. شما می توانید در وب سایت این پلتفرم به دنبال رزو پرواز، هتل و اجاره‌ی اتومبیل توسط شرکای این شرکت باشید. گفتنی است که پرداخت ها از طریق ارزهای دیجیتال صورت می گیرند، اما وجوه، حداقل یک روز بعد از اینکه شما سفارش خود را انجام دادید به ارائه دهنده‌ی خدمات انتقال می یابد.

وقتی پرداخت ها از طریق ارزهای دیجیتال انجام می شود به این معنی است که شرکت های مشارکت کننده، ارزهای دیجیتال را مورد پذیرش قرار می دهند. با توجه به این آژانس لهستانی، در حال حاضر شما می توانید برای برای پرداخت تورها و سایر فعالیت ها از ارز دیجیتال محبوب خود استفاده کنید.

بیت کوین

وجود ۶۰۰،۰۰۰، اموال لیست شده برای دارندگان بیت کوین کش

برای اطمینان از اینکه حامیان بیت کوین کش فرصت این را دارند که تا برای سفر خود با استفاده از بیت کوین کش برنامه ریزی کنند، Bitcoin.com، اخیرا با Travala که یک پلتفرم پیشرو برای رزرو بلاک چینی می باشد، همکاری هایی انجام داده است. Travala.com با کیف پول Bitcoin.com ادغام خواهد شد که بدین وسیله ۴ میلیون کاربران قادر خواهند بود تا به واسطه‌ی این توافق همکاری از خدمات آن بهره مند شوند.

این آژانس، صرفه جویی ۴۰ درصدی در هزینه رزرو هتل را ارائه می دهد و ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین کش را مورد پذیرش قرار می دهد. Travala با بیش از ۸۲٫۰۰۰ مقصد در ۲۱۰ کشور، یک پلت فرم جهانی محسوب می شود و صاحبان بیت کوین کش، هم اکنون می توانند نزدیک به ۶۰۰٫۰۰۰ از اموال لیست شده در این پلت فرم را برای تعطیلات بعدی خود، به طور مستقیم از کیف پول Bitcoin.com خود انتخاب کنند.

اگر شما به دنبال این هستید که در طول سفر خود از بیت کوین کش استفاده کنید، Destinia، یکی دیگر از گزینه هایی است که شما می توانید از آن بهره ببرید. این پلتفرم با بیش از ۳۰ زبان در دسترس بوده و مشابه هر آژانس مسافرتی دیگری یک موتور جستجو در اختیار دارد و هزینه خدماتی را که ارائه می دهد، می توان با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداخت کرد.

علاوه بر هتل ها، پرواز ها و اتومبیل ها، می توانید از این پلتفرم برای پرداخت بلیط های قطار نیز استفاده کنید. این پلتفرم، در حال حاضر برای سیستم های راه آهن ده ها کشور از جمله مقصد های مهم توریستی مانند ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، فرانسه، انگلستان، کانادا و ایالات متحده، بلیط به فروش می رساند.

آژانس های مسافرتی نیز تحت پوشش قرار می گیرند

استارت‌آپ ها، حرفه ای ها و کارآفرینان در عرضه‌ی ارزهای دیجیتال رمزنگاری همچنین می توانند Corporate Traveller را که یک پلت فرم مدیریت کسب و کار مسافرتی در انگلیس است را بررسی کنند. این آژآنس نیز مانند Destinia گزینه های حمل و نقل ریلی، هوایی، کرایه اتومبیل و محل سکونت در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت در مدت زمانی نه چندان دور، اقدام به پذیرش بیت کوین کش از شرکت های مسافرتی برای کارکنان خود کرد. اگر شما با آنها تماس بگیرید، مشاوران آنها به شما خدماتی ارائه خواهند داد و شما می توانید هزینه آنها را با استفاده از بیت کوین کش از طریق بیت پی پرداخت کنید.

Airtreks، نیز یکی دیگر از پلتفرم های رزرو است که با ارائه دهنده خدمات های پرداخت ارز دیجیتال یکسانی فعالیت می کند. این پلتفرم به شما امکان می دهد که مسیرهای جهانی را با پروازهای چندگانه بین المللی طی کنید و به شما کمک می کند تا برنامه سفر طولانی مدت خود را با ویژگیTripplanner این پلتفرم برنامه ریزی کنید. و اگر شما به دنبال مکان های شگفت انگیز هستید می توانید از Bookmauritiushotels.com استفاده کنید که وب سایتی است که بهترین قیمت ها را برای هتل ها در کشورهای جزیره ای به شما ارائه می دهد که می توانید هزینه آن را با کوین کش پرداخت کنید.

شرکت های دیگری که در این صنعت پرداخت های رمزنگاری خود را از طریق پرداخت بیت پی دریافت می کنند، عبارتند از: شرکت ملی حمل و نقل Airbaltic و سایت های مسافرتی آلمانی Fluege و Nurflug . با توجه به آنچه که در Bitcointalk مطرح شد، تعدادی پلتفرم کارت هدیه، مانند Gyft، Egifter و Giftoffsنیز وجود دارند که با این پردازنده پرداخت محبوب (بیت پی) کار می کنند. این ادغام به شما امکان می دهد تا برای محصولات و خدماتی که از طریق شرکت هایی مانند American Airlines، Delta، Southwest و Virgin ارائه می شود، کارت هدیه خریداری کنید. همچنین شما می توانید برای پرداخت هزینه های پروازها، هتل ها و بسته های مسافرتی از کارت هدایای Lastminute، Jet2Holidays و Flightgiftcard استفاده کنید که می توانید آن را با استفاده از بیت کوین کش خریداری کنید.

بیت کوین افزایش بیت کوین کش

نقشه‌ی بیت کوین کش در حال گسترش است

هنگامی که به مقصد خود رسیدید، ممکن است بخواهید مکان هایی پیدا کنید که در آنجا بتوانید به راحتی بیت کوین کش خود را خرج کنید. یک برنامه کاربردی مفید که به شما کمک می کند تا فروشگاه های مخصوصی را که به شما اجازه می دهد تا با استفاده از بیت کوین کش هزینه های خود را پرداخت کنید، ماکرو کوین (Marco Coino) می باشد. این برنامه توسط Bitcoin.com برای هر سیستم عامل iOS و Android توسعه داده شده است و دارای یک نسخه آنلاین نیز می باشد.

این برنامه در حال حاضر می تواند ۱۰۰۰ مکان فیزیکی را به شما ارائه دهد که بیت کوین کش را مورد پذیرش قرار می دهند. این فروشگاه ها در سراسر دنیا با استفاده از نقشه های تعاملی نشان داده می شوند و باید عنوان عنوان کرد که بیشترین میزان تمرکز این فروشگاه ها در اروپا می باشد. اگر شما یک کسب و کار را با استفاده از بیت کوین کش اداره می کنید که هنوز در این برنامه لیست نشده است، می توانید به راحتی یک فروشگاه جدید را به برنامه‌ی Coino map اضافه کنید.

یک پلت فرم جایگزین که مکان هایی را نشان می دهد که شما می توانید به طور مستقیم با استفاده از بیت کوین کش پرداخت های خود را انجام دهید، Bitticinmap.cash می باشد. این برنامه دارای یک نسخه وب و یک برنامه تلفن همراه می باشد که در فروشگاه Google Play نیز موجودمی باشد. تمام محل های نمایش داده شده بر روی نقشه، بیت کوین کش یا دش را پذیرش می کنند. و این در حالی است که بعضی از فروشگاه ها هسته بیت کوین را نیز قبول می کنند. همچنین گفتنی است که شما با اولین خرید خود از طریق بیت کوین کش از بسیاری از فروشگاه های موجود در این برنامه از یک تخفیف ۲۰ درصدی بهره مند خواهید شد.

اما حتی اگر شما در مکانی هستید که تنها پول نقد پذیرفته می شود، هنوز راه هایی برای خرج کردن بیت کوین شما وجود دارد. در اینجا دو صادر کننده کارت اعتباری وجود دارد که که از بیت کوین کش پشتیبانی می کنند: اولی، ویزا کارت بیت پی در ایالات متحده می باشد که می توان آن را با استفاده از بیت کوین کش تهیه کرد و از آن برای خرید کالاها و خدمات از طریق تبدیل آن به دلار آمریکا استفاده کرد. و دیگری، Fuzex است که یکی دیگر از پروژه های کارت رمزنگاری با دسترسی جهانی است که در سال گذشته بیت کوین کش را به عنوان مبنای ارزهای دیجیتال خود انتخاب کرد. کارت این پلتفرم به ساکنان اروپا و منطقه آسیا-اقیانوسیه صادر شده است.

مسافرت به ندرت ارزان خواهد بود، چه در تعطیلات باشید یا در یک سفر تجاری به سر ببرید. در صورتی که از بیت کوین کش استفاده نمی کنید، یک شبکه گسترده از دستگاه های خودپرداز در سراسر جهان وجود دارد که از طریق آنها می توانید کیف پول بیت کوین کش خود را بارگزاری کنید. نگاهی سریع به نقشه BCH Coinatmradar نشان می دهد که در حال حاضر بیش از ۱۸۰۰ دستگاه و حسابگر در این سیاره وجود دارد که می تواند بیت کوین کش به شما تحویل دهد. بسیاری از این ها همچنین پول نقد الکترونیکی شما را در صورت نیاز به پول کاغذی خریداری می کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location