video thumb

فیدلیتی به استخراج بیت کوین ادامه خواهد داد

بنا بر گزارش ها کمپانی فیدلیتی واقعا عاشق بیت کوین است و دفتر تگزاس ای شرکت پر از دستگاه های استخراج بیت کوین می باشد.

ارزجو: بسیاری از افراد بدبین می گویند که موسسات و دیگر نام های بزرگ در عرصه تجاری، هنوز علاقه ای به استفاده از بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال ندارند ولی ثابت شده که چنین چیزی حقیقت ندارد. یکی از توسعه دهندگان و دست اندرکاران این صنعت، در توییت جدیدی اعلام کرده که یکی از بزرگ ‌ترین شرکت ‌های وال استریت، در حال استخراج بیت کوین است و قصد دارد که این کار را ادامه دهد.

 

فیدلیتی به استخراج بیت کوین ادامه می‌دهد

بر اساس گفته های جاستین مون (Justin moon)، شرکت سرمایه گذاری فیدلیتی (Fidelity)، یکی از بزرگ ‌ترین موسسات مالی و اعتباری در سراسر دنیا، یک اتاق بزرگ پر از دستگاه های استخراج بیت کوین در دفتر تگزاس خود دارد. شاید این اولین بار باشد که یک موسسه بزرگ ‌ترین وال استریت، شروع به استخراج بیت کوین کرده و به صورت عمومی مسئله استفاده از بلاک چین را عنوان می کند. همانطور که مون در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۹ در توییتر گفت، این مسئله باعث رونق گرفتن فضای ارز دیجیتال خواهد شد.

این اولین بار نیست که فیدلیتی اعلام می کند که در حوزه ارزهای دیجیتال در حال فعالیت می باشد.

در یکی از قسمت‌ های برنامه لورا شین (Laura Shin) به نام تایید نشده (Uncomfired) تام جساپ (Tom Jessop) یکی از مدیران ارشد فیدلیتی در زمینه ارزهای دیجیتال، ادعا کرد که این شرکت از سال ۲۰۱۵ در دفتر مدیرعامل یعنی ابیگیل جانسون (Abigail Johnson) مشغول استخراج بیت کوین بوده است. جساپ همچنین اعلام کرد که بخش دیگری از این کمپانی یک بار شبکه پرداخت بیت کوین داخلی را مورد آزمون قرار داده است. این کمپانی از همان زمان به ارائه خدمات به عنوان متولی مالی پرداخته و تصمیم دارد به زودی سیستم پرداخت وسیله بیت کوین را نیز راه ‌اندازی کند.

آری پال (Ari Paul)، موسس و سرمایه گذار ارشد بلاک تاور کپیتال (block tower capital) اوایل امسال اعلام کرده بود که فیدلیتی علاقه جنون آمیزی به ارز دیجیتال دارد. این سرمایه‌ گذار اشاره می کند که صد ها طرفدار پرشور از تمام رده های مالی در وال استریت ، توانسته اند سود آوری این اکو سیستم را مشاهده کنند.

آری پال در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۱۹ در توییتر می ‌نویسد: علاقه فیدلیتی در زمینه ارزهای دیجیتال، جنون آمیز است. در واقع صد ها نفر از طرفداران پر شور در هر لایه از این شرکت ، مایل به انجام چنین سرمایه گذاری هستند و تعداد زیادی از کارمندان این کمپانی بر روی ارزهای دیجیتال فعالیت می ‌کنند که این سرمایه گذاری بیش از سرمایه ۵ ارز دیجیتال برتر می باشد.

این کمپانی به طور عمده به عنوان یک متولی و واسطه مالی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و ۲۰۰۰۰ مشتری موسساتی دارد که اکثر آن ها اعتقاد دارند ارزهای دیجیتال در آینده در جایگاه خوبی خواهند بود.

 

حمایت قدرتمند همگانی

اطلاعات ارزشمند به دست آمده تایید می کند که بازیگران اصلی در عرصه مالی دنیای اقتصاد کنونی در حال ورود به حوزه ارزهای دیجیتال می‌ باشند. همان طور که قبلاً توسط نیوز بیت کوین (NewsBTC) گزارش داده شد، تی دی امری ‌ترید (TD ameritrade) و ای‌ترید (ETrade) دو تا از بزرگ ‌ترین کارگزاران مالی آمریکایی به زودی به حوزه ارزهای دیجیتال وارد خواهند شد و خدمات مربوط به آن را به مشتریانشان ارائه خواهند داد. هیچ تاریخ خاصی در مورد این اقدامات اعلام نشده است ، ولی این برنامه ها به وسیله منابع آگاه تایید شده اند.

در زمینه همکاری ها نیز ارزهای دیجیتال به سطوح قابل توجه ای از پذیرش رسیده اند. همانطور که در پنجشنبه اعلام شد غول تکنولوژی آمریکایی تگزاس، یعنی شرکت AT&T در حال حاضر اولین ارائه کننده خدمات مخابراتی در ایالات متحده است که به میلیون ها مشتری خود سرویس ‌های خرید توسط ارزهای دیجیتال را ارائه داده است.

ویلی وو (Willy Woo) محققی است که اشاره کرده، هنگامی که افراد عادی شروع به استفاده از سیستم بیت پی (BitPay) برای پرداخت صورتحساب تلفن یا خرید موارد و خدمات مورد نیاز خود از طریق فروشنده ها کنند، که در واقع یک فشار منفی برای بیت کوین محسوب می ‌شود، هزاران نفر دیگر نیز آن را مشاهده کرده و به فکر خرید چندین هزار بیت کوین، برای سرمایه گذاری در این زمینه، خواهند افتاد.