سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اجرای حمله ۵۱٪ بر روی بلاک چین بیت‌ کوین‌ کش توسط دو ماینر !

بر اساس توئیتی که توسط گای سوان (Guy Swann)، مجری پادکست ارزهای دیجیتال منتشر شده است، دو تن از ماینرها، حمله ۵۱٪ را بر روی بلاک چین بیت کوین کش اجرا کرده اند.

حمله ۵۱٪ زمانی رخ می دهد که شخصی، بخش عمده‌ی قدرت ماینینگ یا استخراج را بر روی یک شبکه بلاک چین اثبات کار در اختیار داشته باشد. این بدین معناست که بخش عمده‌ی تائیدکننده‌ی بلاک می تواند سایر کاربران را از استخراج و انجام تراکنش ها بازدارد.

در حالی که بسیاری تصور می کردند که حمله ۵۱٪ با هدف تخریب انجام می شود، اما در مورد بالا حمله ۵۱٪ به این دلیل اتفاق افتاد که دو ماینر سعی داشتند که مانع یک ماینر ناشناس برای در اختیار داشتن مقداری سکه شوند.

به گفته سوان، دو ماینری که بخش عمده‌ی کنترل شبکه را در اختیار دارند BTC.top و BTC.com هستند و این حمله را اجرا کردند تا مانع اقدام یک ماینر ناشناس برای به دست آوردن سکه شوند. طبق توئیت سوان:

“هنگامی که ماینر ناشناس سعی داشت که سکه ها را دریافت کند، http://BTC.TOP و http://BTC.COM متوجه شدند و بلافاصله تصمیم گرفتند تا این تراکنش ها را از بین برده و تراکنش های خود را جایگزین کنند و سکه هایی با استاندارد P2SH و بسیاری از سکه های دیگر را خرج کنند.”

حملات ۵۱٪ معمولا به عنوان یک گزینه نامطلوب و غیر مفید برای به دست آوردن وجوه مورد توجه قرار گرفته است، چرا که این امر نیاز زیادی به قدرت محاسباتی دارد و هنگامی که یک شبکه در معرض خطر قرار می گیرد، کاربران به طور ظاهری فرار می کنند.

با توجه به آمار Coin.Dance ،BTC.top و BTC.com، کنترل ۴۳ درصد از استخرهای ماینینگ بیت کوین کش را در اختیار دارند.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داده، بلاک چین اتریوم کلاسیک (ETC)، در ماه ژانویه مورد حمله ۵۱٪ قرار گرفت. محققان صرافی ارزهای دیجیتال Gate.io دریافتند که یک مهاجم چهار تراکنش را معکوس کرده است که منجر به نابودی ۵۴٫۲۰۰ اتریوم کلاسیک شده است. این صرافی قول داده تا ضرر و زیان کاربران متضرر را جبران کند و به سایر پلتفرم ها نیز توصیه کرده که جلوی تراکنش هایی را که به وسیله آدرس این هکر آغاز شده است را بگیرند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location