سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اعمال محدودیت صرافی لوکال‌بیت‌کوینز بر علیه کاربران ایرانی!

صرافی ارز دیجیتال بزرگ همتا به همتای LocalBitcoins.com در وب سایت خود اعلام کرد که دسترسی کاربرانی را که در ایران زندگی می کنند به این صرافی محدود کرده است.

یک منبع طی یک ایمیل به کوین تلگراف عنوان کرده بود که محدود کردن تراکنش های ایرانیان مطابق با مقررات مالی در فنلاند صورت گرفته است.

گفتنی است که دفتر مرکزی LocalBitcoins.com در فنلاند واقع شده است. علاوه بر این، صرافی ها عمدتا به دلیل تحریم هایی که پیش از این ایالات متحده بر علیه ایران وضع کرده است، مانع دسترسی ایرانیان به سایر صرافی ها می شوند.

همچنین گفتنی است که صرافی های ارز دیجیتال کوین بیس و بایننس نیز در حال حاضر از کاربرانی که در ایران زندگی می کنند، حمایت نمی کنند.

یکی از مزایای LocalBitcoins برای کاربران ایرانی این بود که نیازی به کارت اعتباری یا پرداخت آنلاین نداشتند، به این معنی که کاربران ایرانی بدون داشتن حساب های بانکی بین المللی می توانستند ارز دیجیتال خرید و فروش کنند.

در ماه ژانویه سال جاری، کوین تلگراف گزارش داد که ایران قصد دارد تا ارزهای دیجیتال به عنوان راهی برای دور زدن تحریم ها استفاده کند.

در اوایل ماه می، براد شرمن، نماینده کنگره ایالات متحده که یکی از منتقدان ارزهای دیجیتال نیز به شمار می رود، عنوان کرد که ارزهای دیجیتال به عنوان خطری برای سیاست خارجی آمریکا به شمار می روند. شرمن پیشنهاد داد تا تا قانون منع خریداری ارزهای دیجیتال برای شهروندان آمریکایی صورت بگیرد، چرا که او فکر می کند ارزهای دیجیتال، قدرت دلار ایالات متحده را به عنوان یک استاندارد مالی بین المللی کاهش می دهند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location