video thumb

پذیرش ارزهای دیجیتال برای پرداخت صورتحساب تلفن توسط شرکت AT & T !

طبق یک اعلامیه مطبوعاتی رسمی، غول رسانه و تلکام آمریکایی AT & T، در حال حاضر ارزهای دیجیتال را برای پرداخت صورتحساب تلفن آنلاین، مورد پذیرش قرار می دهد. گفتنی است کهAT & T ، فرآیند پرداخت صورتحساب تلفن را از طریق پلتفرم پرداختی ارزهای دیجیتال بیت پی (BitPay) مورد پذیرش قرار می دهد.

AT & T، اولین شرکت تجاری آمریکایی در صنعت شبکه های بی سیم است که پرداخت صورتحساب از طریق پلتفرم بیت پی را ارائه می دهد.

کوین مک دورمن (Kevin McDorman)، معاون شرکت AT & T عنوان کرد: “ما مشتریانی داریم که از ارزهای دیجیتال استفاده می کنند و خوشحالیم که می توانیم به آنها راهی ارائه دهیم که از طریق آن بتوانند به روشی که تمایل دارند، پرداخت صورتحساب های خود را انجام دهند.”

در اواخر سال ۲۰۱۸، AT & T اعلام کرد که بر روی مجموعه ای از راه حل های بلاک چینی سازگار با مایکروسافت آژور و پلتفرم بلاک چین IBM در حال فعالیت است و هدف این مجموعه ارائه‌ی “شفافیت بیشتر و پاسخگویی به حتی پیچیده ترین زنجیره های تامین” برای مشتریان نهادی در زمینه هایی مانند تولید، خرده فروشی و مراقبت های بهداشتی می باشد.

AT & T همچنین حق اختراع یک برنامه را به ثبت رساند که در ماه دسامبر توسط ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) منتشر شد. طبق این برنامه:

پلتفرم های نقشه تاریخی رسانه های اجتماعی که در اینجا توصیف می شوند ممکن است از ماهیت تغیرناپذیری و ثبت دائمی سوابق بلاک چین و دسترسی به داده هایی که نشان دهنده تراکنش های آنلاین است، بهره مند شوند که در برنامه های رسانه های اجتماعی چندگانه اتفاق می افتد.”