video thumb

بر اساس گزارشات، تلگرام شبکه‌ی TON خود را در سه‌ماهه سوم سال جاری راه‌اندازی خواهد کرد!

طبق گزارش سایت مربوط به اخبار ارزهای دیجیتال The Block، سرویس پیام رسان رمزگذاری شده تلگرام، احتمالا شبکه باز تلگرام TON خود را در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ راه اندازی خواهد کرد.

بنابر یادداشتی که به سرمایه گذاران ارسال شده است، این شبکه در اواخر سال جاری راه اندازی خواهد شد. تلگرام عنوان کرده که بنابر یک پروسه‌ی آزمایشی موفقیت آمیز معتقدیم که دستگاه مجازی TON و الگوریتم اجماع بیزانس TON قادر به برآورده ساختن اهداف بیان شده در مقاله سفید اصلی می باشند.

کوین تلگراف در ماه آوریل گزارش داد که تلگرام امکان دسترسی به نسخه‌ی آزمایشی خصوصی بلاک چین TON را برای شماری از توسعه دهندگان منتخب فراهم آورده است. این توسعه دهندگان ناشناس عنوان کردند که بلاک چین سرعت بالایی در انجام تراکنش از خود نشان داده است.
ظاهرا، شبکه‌ی TON نیز مانند اتریوم میزبان برنامه های غیرمتمرکز می باشد.

در ماه فوریه، یک توافق خرید ظاهری برای توکن های گرام تلگرام یا همان ارز دیجیتال بومی شبکه TON صورت گرفت که در آن عنوان شده بود، اگر این شبکه تا ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۹ راه اندازی نشود، این قراردادها بی ارزش و بی اعتبار خواهند بود.

تلگرام توسط نیکولای و پاول دروف در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد. این شرکت در سال گذشته، حدود ۱٫۷ میلیارد دلار از طریق دو عرضه اولیه سکه خصوصی به دست آورد و گفتنی است که این پلتفرم دارای بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر می باشد.

در ماه گذشته، تیم توسعه TON با Wirecard، ارائه دهنده خدمات مالی در آلمان همکاری داشته است. آزمایشگاه های TON به منظور توسعه محصولات مالی دیجیتال همکاری خواهند داشت.