سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

امیدواری نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰، به راه‌اندازی کمپین جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق ارزهای دیجیتال

طبق گزارشی که توسط کوین تلگراف منتشر شده، اریک سوآلول (Eric Swalwell)، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۲۰، یک کمپین جمع آوری کمک های مردمی از طریق ارزهای دیجیتال را راه اندازی کرده است.

سوالول، ۳۸ ساله، در تاریخ ۸ آوریل حضور خود را به عنوان نامزد ریاست جمهوری در انتخابات اعلام کرد. گفتنی است؛ این نماینده‌ی دموکرات چهارمین دوره‌ی مجلس نمایندگان آمریکا از منطقه کالیفرنیا، همانطور که کمپین جمع آوری کمک های مردمی خود را راه اندازی کرده، به بررسی های eToro در سال ۲۰۱۹ نیز اشاره داشت که نشان می داد، با ظهور کلاس دارایی های دیجیتال، سالانه ۴۳ درصد از معامله گران آنلاین، اعتماد خود را نسبت به بازار سهام سنتی از دست می دهند. وی در بیانیه ای عنوان کرد:

بلاک چین می تواند دنیا را تغییر دهد، اگر ما این اجازه را به آن بدهیم. در حال حاضر، بخش اعظمی از زندگی عمومی ما به صورت آنلاین سپری می شود و هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانیم این فناوری را به سمت دموکراسی و اقتصاد بکشانیم و از آن در زمینه حق رای استفاده کنیم.

کمپین جمع آوری کمک های مردمی از طریق ارزهای دیجیتال سوالول از طریق ارائه دهنده‌ی فناوری بلاک چین The White Company به وجود آمده که این شرکت توسط الیزابت وایت (Elizabeth White) که یک کارآفرین است، تاسیس شده است. محصولاتی که این شرکت در گذشته عرضه کرده است، عبارتند از: استیبل کوین ها، یک صرافی ارزهای دیجیتال، کیف پول، محصول پردازش تجاری و گزینه پیش پرداختی مسترکارت و ویزاکارت که توسط ۱۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می شوند.

همانطور که قبلا گزارش شده است، اندرو یانگ (Andrew Yang)، کاندیدای حزب دموکرات در سال ۲۰۲۰، که کمپینش از ماه ژوئیه ۲۰۱۸، کمک های مردمی از طریق ارزهای دیجیتال را نیز مورد پذیرش قرار داده است، چارچوبی برای قانون گذاری دارایی های دیجیتال ملی به عنوان بخشی از کمپین خود منتشر کرده است. وی در این ماه اعلام کرد، براین باور است که بلاک چین باید بخش بزرگی از آینده‌ی ایالات متحده باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location