سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

معرفی ارز دیجیتال Bytecoin

اگر نام بایت‌کوین را تا به حال نشنیده‌اید باید بدانید که بایت‌کوین همان بیت کوین نیست و با آن تفاوت‌هایی دارد. بایت‌کوین به اختصار BCN یا Bytecoin شناخته می‌شود و مانند دیگر ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز است و مزیت بزرگی که نسبت به دیگر ارزها دارد این است که تمامی تبادلات آن محرمانه هستند و کسی نمی‌تواند به آنها دسترسی پیدا کند. علاوه بر این تراکنش‌هایی که در بایت‌کوین صورت می‌گیرد بدون کارمزد است و می‌توان به هرجایی که نیاز است این ارز را انتقال داد.

معرفی بایت‌کوین

شروع فعالیت بایت‌کوین را می‌توان از سال  ۲۰۱۲ دانست که توسعه ‌دهندگان آن به صورت ناشناس مشغول کار بر روی آن بودند که همین دلیلی بود که مردم توجه جدیدی به بایت‌کوین داشته باشند و درباره آن تحقیق کنند. البته جدیدا توسعه‌دهندگان بایت‌کوین سعی کرده اند که چند راه ارتباطی با مردم داشته باشند و با کاربرهای خود در ارتباط باشند. بایت‌کوین از امضای نقطه ای CryptoNote استفاده می‌کند که باعث می‌شود تراکنش‌هایی که در آن صورت می‌گیرد به صورت ناشناس باقی بماند و کاربرهایی که می‌خواهند در امنیت کامل کارهای شان را انجام دهند از بایت‌کوین استفاده کنند.

همچنین بخوانید: خرید و فروش ارز دیجیتال، قیمت بیت کوین، قیمت اتریوم، قیمت تتر، قیمت پولکادات، خرید پرفکت مانی

بزرگترین هدف بایت‌کوین را می‌توان امنیت کاربرها در دنیای دیجیتال دانست اما از سوی دیگری هم بایت‌کوین سعی دارد که حجم بازار اقتصادی خودش را در مبالغ کمی ادامه دهد. کاربرها هر روز به آگاهی بیشتری نسبت به امنیت دست پیدا می‌کنند و می‌خواهند که کارهایی که انجام می‌دهند مخفی بماند و حتی کاربرهای عادی هم ترجیح می‌دهند که شخص سومی برای مشاهده فعالیت‌هایشان وجود نداشته باشد. همین‌ها دلیلی شده است که بایت‌کوین از دید مردم محبوب شود زیرا تمام تلاش خودش را کرده که عملیات‌های پلتفرم اش را مخفی نگه دارد.

بایت‌کوین به دلیل متن‌باز بودنش این امکان را به کاربرها و توسعه‌دهنده‌ها می‌دهد که در توسعه آن نقش مستمری داشته باشند و پاداش دریافت کنند. علاوه بر این افرادی که دارای سیستم رایانه ای قوی هستند می‌توانند در محاسبات بایت‌کوین هم نقش داشته باشند و در ازای آن پاداشی از سوی پلتفرم دریافت کنند. تمامی این کارها دست خودتان است و می‌توانید هرگونه که بخواهید انجام دهید. طبیعتا اگر به عنوان یک شخص آگاه و حرفه ای در پلتفرم عمل کنید می‌توانید سود بیشتری را دریافت کنید.

تراکنش و ایمنی

تمام بانک‌ها و موسسه‌هایی که تبادلات نقدی هر فرد یا شرکت را انجام می‌دهند، بخشی از مبلغ را برای خودشان به عنوان کارمزد و سود نگه می‌دارند و همچنین ممکن است اطلاعات فرد یا شرکت در این میان فاش شود اما در بایت‌کوین تراکنش هزینه ای ندارند و به وسیله الگوریتمی که در بایت‌کوین به کار رفته است، کسی نمی‌تواند بداند که چه شخصی با چه مبلغی تبادلی را انجام داده است. ­

در این میان اگر به قدرت‌های سیستم‌های پردازشی توجه داشته باشید و آنها را بررسی کنید خواهید دانست که سیستم‌های زیادی در پلتفرم مشغول کار هستند که همین باعث می‌شود امنیت بایت‌کوین بالا رود. همین باعث می‌شود که مقدار ارزی که در والت شما وجود دارد، دائما درحال بررسی و حفاظت توسط سیستم‌های مختلف باشد.

قیمت بایت‌کوین

توکن‌های بایت‌کوین معمولا در آینده روند صعودی خواهند داشت زیرا مقدار توکنی که در سیستم وجود دارد حدود ۱۸۴ میلیارد است که هیچگاه از این عدد بیشتر نخواهد شد و همین هم دلیلی مبنا بر افزایش قیمت بایت‌کوین در آینده است. ارزهای دیگر به دلیل پاداش‌های فراوان کاربر و سیستم‌های پردازشی در استخراج دچار شوک‌های اقتصادی زیادی می‌شوند که باعث ضرر و سود برخی کاربرها می‌شود اما در بایت‌کوین سعی شده است که در برابر شوک‌های اقتصادی ایستادگی شود.

همچنین بخوانید: ۲۰ ارز دیجیتال محبوب

یکی از بزرگترین مزیت‌های ارزهای دیجیتال این است که به بسته‌بندی و چاپ مانند ارزهای فیزیکی محدود نیستند و دائما درحال ساخته شدن اند که به چنین فرایندی استخراج می گویند. بایت‌کوین توانسته است در این فرایند موفق عمل کند زیرا در هر ۱۲۰ ثانیه توکن تولید می‌کند و افراد می‌توانند با سیستم‌های خانگی شان هم بایت‌کوین را استخراج کنند.

والت بایت‌کوین

بایت‌کوین را می‌توان در بسیاری از صرافی‌ها و والت‌ها همچون Hit نگهداری کرد و آن را انتقال داد. مزیت بایت‌کوین این است که نیازی به پرداختی‌های تراکنش ندارد و می‌توان هر روز با ارزهای خود کار کرد بدون اینکه از آن کم شود. خود پلتفرم بایت‌کوین‌ هم برای گوشی‌های مختلف و وب والت راه اندازی کرده است که می‌توان ارز خود را در خود سایت بایت‌کوین هم نگه داشت.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location