سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا علیه کلاهبرداری جدید ارزهای دیجیتال هشدار داد

کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) یک هشدار دیگر در ۲۱ ماه مه علیه پروژه کلاهبرداری مرتبط با ارزهای دیجیتال صادر کرده است.

ارزجو: براساس این گزارش، رگلاتور مالی استرالیا امروز در مورد یک کلاهبرداری با دو نام مختلف دارتالون Dartalon Ltd  و جی اف سی اینوستمنتس GFC Investments به مردم این کشور هشدار داده است.

کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا این شرکت را به عنوان یک شرکت تقلبی معرفی کرده و ادعا می کند که این شرکت تماس های ناخواسته یا ایمیل هایی درباره سرمایه گذاری، مشاوره مالی، اعتبار یا وام ارسال کرده است، در حالی که هیچ مجوز خدمات مالی استرالیا یا مجوز اعتبار استرالیا از  کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا  در اختیار ندارد.

طبق گفته فایننس مگنتس Finance Magnates، وب سایت جی اف سی اینوستمنتس به طور عمومی امکان خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال ، بورس اوراق بهادار، و همچنین ارز خارجی (فارکس) و قراردادهای مختلف را ارائه می دهد. در این وبسایت، این شرکت تقلبی ادعا می کند که در سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را تأسیس و آغاز کرده است.

کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) پیش از این یک هشدار علیه پنج پروژه تقلبی عرضه اولیه سکه(ICO)  و دارایی های ارزهای دیجیتال که سرمایه گذاران خرده فروشی را هدف گرفته بود منتشر کرده بود. این رگلاتوری همچنین از برنامه های خود برای افزایش نظارت بر مبادلات ارزهای دیجیتال و عرضه های اولیه سکه رونمایی کرده است.

در اواسط ماه مه، رگلاتوری بازار سهام فرانسه AMF گزارش داد که در سال ۲۰۱۸، در مقایسه با سال ۲۰۱۶، ۱۴ هزار درصد افزایش در تحقیقات مربوط به عرضه های جعلی ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۸ صورت گرفته است.

همچنین کوین تلگرفا Cointelegraph هفته گذشته گزارش داد که دو شرکت استارت آپی بلاک چین ریپاکس Repox و جوی توکن JoyToken، در مجموع هشت میلیون دلار با فریب دادن سرمایه‌ گذاران به دست آوردند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location