سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

جستجوهای اینترنتی: بیت کوین در مقابل اتریوم در مقابل بلاک چین در مقابل ارزهای دیجیتال!

در این گزارش به بررسی اینکه بیت کوین (Bitcoin) در کجا سلطه خود را حفظ می کند، اتریوم (Ethereum) در کجا در حال پیشرفت است و در کدام کشور ها بلاک چین (Blockchain) بیشترین استفاده را دارد پرداخته خواهد شد.

ارزجو: اطلاعات در مورد جستجوهای اینترنتی در یک منطقه، مانند ناخودآگاه آن منطقه است. در زیر تمام لایه های هیجان و سرخط خبرها، جستجوهای اینترنتی نشان می دهد که مردم واقعا به چه چیزی علاقه مند هستند و می خواهند چه چیز را یاد بگیرند و می‌ تواند اطلاعاتی درباره اوضاع اقتصادی، سیاست و تجارت از آن محیط در اختیار ما قرار دهد. در مورد بلاک چین و ارزهای دیجیتال، تجزیه و تحلیل اطلاعات جستجوی اینترنتی، تصویر جالبی از یک اکوسیستم با تنوع بسیار زیاد در سراسر دنیا در اختیار ما قرار می ‌دهد.

تیم کانسنسیس سئو (Consensys SEO) تحقیقاتی را در باره سرچ مقایسه کلماتی مانند بیت کوین، اتریوم، بلاک چین و ارزهای دیجیتال بر عهده گرفتند. نتایج این تحقیق اطلاعات خوبی را در مورد همه این موارد در اختیار ما قرار می دهد، در ضمن میزان علاقه کشور های مختلف به ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین را نیز مشخص می کند.

برای مثال کشورهایی در آسیا مانند ژاپن و کره جنوبی به بلاک چین و اتریوم علاقه بیشتری دارند و در حال کشف تمایل خود به فعالیت در اکوسیستم بلاک چین هستند. مناطق دیگر در دنیا مانند ایالات متحده و انگلستان هنوز استیلای بیت کوین را به صورت قدرتمند شاهدند. گرچه در مورد بیت کوین باید گفت که در برزیل قدرت بسیار بیشتری دارد.

شاید بتوان گفت که هر چه پیشتر می رویم، این اطلاعات جالب تر می شوند. ونزوئلا که دچار تحول بزرگ سیاسی است، در زمینه بیت کوین میزان سرچ بالاتری دارد. زیرا ارز رایج آنها که همان بولیوار می باشد، همچنان در حال سقوط است. در تایوان شاید بتوان گفت که نتایج جستجوها بسیار شبیه به چین است و بلاک چین و اتریوم در حال رشد روز افزون در زمینه سرچ هستند و حتی آمار آنها از بیت کوین نیز فراتر رفته است.

برای بررسی وضعیت شکست دانه‌ای سرچ جهانی گوگل، در مورد صنعت بلاک چین، به جدول اینفو گرافیک که در زیر به آن اشاره می کنیم توجه کنید…

ژاپن با بیشترین جستجو برای بلاک چین ۳۹%، همچنین کمتر از این میزان تمایل به جستجو در این کشور برای اتریوم معادل ۳۰ درصد، ۲۹ درصد بیت کوین و تنها ۳ درصد ارزهای دیجیتال می باشد.

ارز دیجیتال

شاید روسیه یکی از گسترده‌ترین جستجوها را در این زمینه در سراسر دنیا داشته باشد. بیت کوین ۳۷ درصد، اتریوم ۲۶ درصد، بلاک چین ۳۴% و ارزهای دیجیتال ۳%. میزان زیاد سرچ برای بلاک چین و اتریوم نشان می دهد که مردم روسیه به دنبال چیزی فراتر از ارزهای دیجیتال هستند و در جستجوی منبع با ارزشی برای انجام معاملات خود از طریق سیستمی غیر متمرکز می باشند.

در مقابل این تحقیق نشان می دهد که ایالات متحده جستجوی کمی در زمینه بلاک چین دارد و بیت کوین با ۷۰ درصد ارزهای دیجیتال با ۱۳ درصد اتریوم ۱۰ درصد و بلاک چین ۷ درصد در مقام های بعدی قرار می گیرند. در ایالات متحده بیشتر جستجو ها بر روی نام برند ها متمرکز شده که نشان می ‌دهد تکنولوژی تا زمانی که همراه با برندی مانند بیت کوین یا اتریوم نباشد، نمی‌تواند مورد توجه مردم این کشور قرار بگیرد.

در انگلستان هم مانند ایالات متحده، تحقیقات نشان می دهد که جستجوها غیر متعادل هستند. بیت کوین با ۶۸ درصد، ارزهای دیجیتال ۱۳ درصد و اتریوم با ۱۱ درصد، در مقام‌های بعدی قرار گرفته اند.

شاید نزدیک ترین نتیجه جستجو در مورد اصطلاحات در چین دیده شده باشد، در تایوان، بلاک چین ۴۲% و بیت کوین ۳۱ درصد، اتریوم ۲۳ درصد می باشد و ارزهای دیجیتال با فاصله زیادی ۴ درصد می باشد.

بیت کوین در آفریقا تأثیر بیشتری داشته است. قاره‌ای که در زمینه بانکداری سنتی آنچنان موفق نبوده. نیجریه یکی از قوی ترین اقتصادها را در این قاره به خود اختصاص داده است و در این کشور جستجوی کلمه بیت کوین ۷۰ درصد بلاک چین ۱۴ درصد ارزهای دیجیتال ۹ درصد و اتریوم ۷ درصد می باشد.

بیشترین سرچ کلمه بیت کوین در سراسر دنیا در برزیل اتفاق می‌افتد. این کلمه در آمریکای جنوبی از شهرت خاصی برخوردار است ولی در برزیل به میزان ۸۸ درصد مورد جستجو قرار می گیرد. پس از آن بلاک چین با هفت درصد، اتریوم ۴ درصد و ارزهای دیجیتال با یک درصد در رده های بعدی هستند. این اعداد نشان می دهد که برزیل یکی از بازارهای اصلی برای آموزش بلاک چین می ‌باشد.

میزان جستجو در فرانسه نشان می ‌دهد که بیت کوین ۷۳ درصد، بلاک چین ۱۴ درصد، اتریوم ۱۰ درصد و ارزهای دیجیتال تنها ۳ درصد هستند.

هندوستان که به عنوان بازار بالقوه رو به رشد برای تکنولوژی بلاک چین محسوب می شود، هنوز هم در زیر سلطه بیت کوین در سرچ گوگل قرار دارد. بیت کوین ۶۷%، بلاک چین و ارزهای دیجیتال هر دو ۱۳ درصد و اتریوم ۷ درصد در هندوستان مورد جستجو قرار می گیرند. با این که در هندوستان توسعه‌دهندگان زیادی وجود دارند که علاقه‌مند به کار با بلاک چین می باشد می‌بینیم که تمایل برای جستجوی مرتبط با بلاک چین، آنچنان زیاد نیست.

میزان سرچ در استرالیا نشان می دهد که بیت کوین با ۶۹ درصد، ارزهای دیجیتال ۱۶ درصد، اتریوم ۹ درصد و بلاک چین ۷ درصد در مقام‌های بعدی قرار می گیرند. با پتانسیل رشد ارزهای دیجیتال که در استرالیا دیده می شود، احتمالاً در این کشور پلتفرم قراردادهای هوشمند در سال ۲۰۱۹ و پس از آن، رشد روز افزونی خواهد داشت.

سوئدی‌ها که همیشه علاقه مند به جذب ایده‌ای مترقی هستند هنوز هم به دنبال جستجوی کلمه بیت کوین در گوگل می باشند و این روند در سراسر قاره اروپا وجود دارد. پس از آن اتریوم با ۱۶ درصد، بلاک چین ۷ درصد و ارزهای دیجیتال با ۶ درصد در مقام های بعدی قرار گرفتند.

در کانادا محل تولد اتریوم نشان می دهد که میزان سرچ برای بیت کوین کاهش پیدا کرده است و به ۶۹ درصد رسیده، ارزهای دیجیتال ۱۱ درصد اتریوم ۱۰% و بلاک چین نیز همچنین. در کشور کانادا به نظر می رسد که میزان علاقه به همه موارد به صورت سالم در حال پیشرفت می باشد.

کره جنوبی مانند دیگر غول های اقتصادی آسیا، در زمینه علاقه به تکنولوژی ‌های جدید، بسیار متنوع و سرنوشت‌ساز به نظر می‌آید. در این کشور، بلاک چین در صدر همه جستجوها با ۴۰ درصد، بیت کوین ۲۹ درصد و اتریوم ۲۴ درصد، ارزهای دیجیتال ۷ درصد می باشد. به نظر می رسد که مردم کره جنوبی از جستجو در مورد بیت کوین منصرف شده و حالا به سراغ جستجو برای بلاک چین قراردادهای هوشمند و اتریوم می‌روند و این همان روندی است که ما برای دیگر مردم جهان نیز انتظار داریم و امیدوار هستیم که به این سمت رهسپار شوند.

ونزوئلا به علت اوضاع ناپایدار سیاسی، اقتصادی و بی ارزش شدن پول آن، مورد جالبی برای بررسی از نظر تمایل به جستجو برای بلاک چین و ارزهای دیجیتال می باشد. دور از ذهن نیست که بیت کوین با ۷۵ درصد بالاترین رقم جستجو را در این کشور به خود اختصاص داده، بلاک چین ۱۴%، اتریوم ۹ درصد و ارزهای دیجیتال با ۲ درصد در مقام‌های بعدی قرار گرفته اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location