سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اتریوم همچنان در بازار صعودی قرار دارد

بر اساس گزارش‌ها اتریوم هنوز هم با حجم ثبت معاملات و پایه های ثابت در بازار صعودی قرار دارد

ارزجو: بیت کوین به تازگی تمام توجهات را به خود جلب کرده، زیرا از ابتدای آوریل قیمت آن، دو برابر شده است. این افزایش قیمت توانسته سرمایه بازار را به ۲۵۰ میلیارد دلار برای اولین بار در ده ماه گذشته برساند. اتریوم در این رقابت مقداری عقب مانده ولی بالاخره افزایش قیمت خود را ادامه داده و حالا در حال رسیدن به نقطه مهمی می ‌باشد. اتریوم به کدام طرف می رود؟

 

طرح بازار صعودی اتریوم

در ۴ ماه گذشته اتریوم دارای افزایش قیمت ثابتی بوده و از پایین ترین قیمت خود که تنها کمی بالاتر از ۱۰۰ دلار بود، به قیمت کنونی دست پیدا کرده است. در بهترین زمان از ماه آوریل که قیمت بیت کوین به صورت روز افزون افزایش پیدا می کرد و پس از ۱۷ ماه به میزان ۶۰ درصد افزایش قیمت پیدا کرده بود، قیمت اتریوم ۱۷۰ دلار بود.

در طول ۱۰ روز گذشته یا بیشتر Ethereum بالاخره توانست طلسم را بشکند و به ۱۸۰ دلار برسد و در روز پنج‌شنبه هفته گذشته بالاخره به بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۱۹ یعنی ۲۷۰ دلار رسید. حجم رد و بدل شده روزانه اتریوم نیز به بالاترین میزان خود یعنی ۱۹ میلیارد دلار رسید.

در هفته گذشته کوین بیس بیشترین خرید و فروش هفتگی اتریوم را از سال ۲۰۱۷ تا به حال ثبت کرد. در محبوب ترین بازار های اتریوم یعنی اتریوم / بیت کوین و اتریوم / دلار آمریکا، از تاریخ ۱۳ تا ۱۹ می، ۳۶۷۵۵۷۰ واحد اتریوم مورد خرید و فروش قرار گرفت، که با احتساب بازار فعلی که هر واحد ۲۵۰ دلار می باشد، حدود ۹۱۸ میلیون دلار را در بر می گیرد که در واقع بالاترین میزان هفتگی از اواسط دسامبر ۲۰۱۷ می باشد.

از هفته گذشته قیمت اتریوم به ۲۳۰ دلار رسید و سپس دوباره به ۲۵۰ دلار صعود کرد و در عرض چند روز گذشته با همین قیمت مورد خرید و فروش قرار گرفته است. تفاوت این است که Ethereum به منظور سرمایه گذاری عرضه اولیه سکه مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه توسط سرمایه گذاران انباشته شده است. یک تاجر کهنه کار ارزهای دیجیتال با نام کریپتو فیبوناچی (CryptoFibonacci) پس از دقت در جداول متوجه طرح بازار صعودی شد.

معمولا وقتی که به انتهای این مثلث می رسیم، ناگهان تغییر ایجاد می‌ شود و در طولانی مدت احتمال اینکه افزایش قیمت را شاهد باشیم، بسیار زیاد است. با این حال، می ‌توان Ethereum را در نوک یک قله در حال افزایش در نظر گرفت که نشان‌ دهنده مقاومت سنگین در این مرحله می ‌باشد.

 

چه اصولی وجود دارد؟

پروژه های رقیب مانند ای او اس (EOS) و ترون (Tron)، و همچنین بیشتر طرفداران بیت کوین، تمایل دارند که Ethereum را به طور دائمی از میدان خارج کنند. از جانب دیگر آلت کوینی مانند امبروید (Ambroid) به تازگی در آپدیت جدید توییتر خود نکاتی را به طرفداری از اتریوم ذکر کرده است.

امبروید: آپدیت پس از ۵ ماه. ۱۸۷۶۲۳ قرارداد توکن Ethereum انجام شده است این میزان ۱۸ درصد افزایش را از ۱۵۸۲۶۵ نشان می دهد. ممکن است درصد رشد آن کند باشد، ولی تعدادش هنوز هم بسیار زیاد است. پیشروی بدون قید و شرط.

مقیاس پذیری هم برای Ethereum به مشکل تبدیل شده ولی در به روز رسانی سرنیتی (Serenity) که اثبات سهام شاردینگ را به ارمغان خواهد آورد و ماشین مجازی جدیدی نیز اضافه می شود، این مشکلات برطرف خواهد شد. آپدیت جدید امسال بر اساس برنامه زمان ‌بندی شده انجام خواهد شد.

قیمت اتریوم به احتمال زیاد به مدت طولانی، اینقدر اندک نخواهد ماند، مخصوصا اینکه می دانیم چه امکاناتی از لحاظ تکنیکی پشت این پروژه قرار دارد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location