سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ناپدید شدن ۳۴ میلیون دلار ارز دیجیتال در سال گذشته

دیدبان انگلستان گزارش داد که ۳۴ میلیون دلار در حوزه ارز دیجیتال و ارزهای خارجی فارکس در سال گذشته ناپدید شده است

ارزجو: مدیر اجرایی صندوق‌های قابل معامله بورس (ETF.COM) در گزارش سی ان بی سی CNBC گفت که کمیسیون اوراق بهادار و بورس (SEC) هنوز در حال جمع‌آوری اطلاعات در مورد مبالغ رد و بدل شده در قالب ارز دیجیتال بیت کوین (ETF) می باشد.

دیو نادیگ (Dave Nadig) مدیر اجرایی صندوق‌های قابل معامله، نظرات خود را در مورد این موضوع در گزارشی این چنین توضیح داد:

«روشن است که کمیسیون اوراق بهادار و بورس، هنوز در حال جمع‌آوری اطلاعات است. از لحاظ تکنیکی ضرب‌الاجل‌هایی وجود دارند. ولی باید گفت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار می‌تواند هر کاری که مایل بود انجام دهد. آنها می‌توانند تا زمانی که راحت بودند به راه خود ادامه دهد و این مسئله در اخباری که می‌شنویم کاملاً روشن است.»

با اینکه نادیگ توضیح داد که صندوق‌های قابل معامله بورس بالاخره مورد تائید قرار می ‌گیرند ولی گفت که تصور نمی کند انجام این مسئله فوری باشد و شاید حدود یک فصل به طول بیانجامد. او همچنین اضافه کرد که قانون ‌گذاران هرچه بازار به بلوغ بیشتری برسد، راحت تر خواهند بود.

قبل از آن امروز کمیسیون اوراق بهادار و بورس، اعلام کرد که تصمیم گیری در مورد بیت کوین ETF وانک (Vaneck) را به تعویق انداخته تا بتواند اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب نماید. همانطور که قبلا گزارش شده بود کمیسیون بورس و اوراق بهادار، همچنین تصمیم گیری در مورد تائید یا عدم تائید بیت وایز (Bitwise) را نیز به تعویق انداخته و درخواست شنیدن نظرات افراد صاحب نظر را در مورد آن، دارد.

در دسامبر سال گذشته هستر پیرس (hester Pearce) که به خاطر مخالفت هایش با تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار به خاطر مردود شدن بیت کوین ETF که به وسیله کمرون و تایلر وینکلواس (Cameron and Tyler winklevoss) پیشنهاد داده شده بود، به «مادر ارز دیجیتال» معروف شده است، گفت که ETF یک ارز دیجیتال یا بیت کوین، کاملاً ممکن است، ولی شاید در سال های آینده این اتفاق رخ دهد

در اوایل می گری گنسلر (Gary Gensler) رئیس کمیسیون بازرگانی کمیسیون معاملات آتی گفت که برای رشد بالقوه بازار ارز دیجیتال، سرمایه گذاران باید مطمئن باشند که حمایت سرمایه گذار و مصرف کننده را در جریان فراز و نشیب های بازار یا در هنگام گم کردن کلیدهای خصوصی و دیگر مشکلات، در اختیار دارند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location