سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ریون کوین با بیت کوین چه تفاوت هایی دارد ؟

یکی از امکاناتی که فناوری بلاک چین برای صنعت مالی فراهم کرده دیجیتال کردن صنعت مالی به طور کامل است. بنابراین می توان گفت دیجیتال یک دنیای نو را در برابر صنعت مالی گشوده است که که پا به پای صنایع دیگر به سرعت به جهان دیجیتال در حال حرکت می کند و این رضایت زیادی را در حوزه مالی ایجاد کرده است. همزمان با نهمین سالگرد راه اندازی بیت کوین در سال ۲۰۱۸ ریون کوین (Ravencoin) ایجاد و راه اندازی شد و استخراج آن از روز سوم ژانویه آغاز شد و هزینه تیم راه اندازی آن توسط Medici Ventures که مالک آن Overstock بود، تامین شد.

ریون کوین (Ravencoin) به عنوان یک پروژه بلاک چین که برای ترید دارایی ها و اوراق بهادار بر روی فورکی از کد بیت کوین ایجاد شده بیشترین تمرکزش این است که دارایی ها از یک کاربر به کاربر دیگر قابل انتقال باشد ریون کوین برای پاسخگویی به نیازهای عصر دیجیتال و اجازه انتقال پول خارج از مرزهای کشورها تشکیل شده است. ریون کوین همچنین به دنبال انتقال روان پول است.

ریون کوین تفاوت هایی با بیت کوین دارد مانند اینکه ریون کوین دارای قابلیت انتقال پیام و ایجاد دارایی اشاره کرد مانند اینکه توکن های کاربران Raven روی بلاک چین ریون کوین را می توان بر اساس هر نوع دارایی صادر کرد که البته نیازی به استخراج نیز ندارند زیرا این صادر کننده توکن است که ویژگی های آن را تعریف می کند بعد از آن توکن ها منتقل شده و حرکت آنها به آسانی بیت کوین است.

شمش طلا و نقره، امتیاز پاداش، قباله زمین و کارت هدیه از جمله داذایی هایی هستند که قابل توکنیزه بر روی پلتفرم ریون کوین است البته دارایی های دیگری نیز این قابلیت را بر روی این پلترفرم دارند. برای این کار ابتدا کاربران می باید یک توکن ویژه و بی مانند را فراهم کرده و مقداری توکن RVN را نیز بسوزانند در این صورت ویژگی های توکنی را که کاربران فراهم کرده اند تعیین خواهد شد.

این پروژه که می تواند کمک کند تا شما توکن های متمایزی را مانند ERC-721 ارایه دهید که کاربردهای مختلفی دارد از جمله این کاربردها این است که می توان با آن پروانه نرم افزار فراهم کرد و یا برای تهیه کلکسیون هنری استفاده کرد. همچنین از توکن RVN برای پاداش دادن نیز می توان بهره برد این پاداش را به دارندگان توکن جدید نیز می توان استفاده کرد.

ریون کوین علاوه بر اینکه گواه برای اثبات کار نیز هست یک وسیله یا میانجی ارتباطی بین دارنده آن و صادر کننده توکن نیز ایجاد می کند و دارندگان توکن این اختیار و آزادی را دارند که خارج شدن را انتخاب کنند. ضمن اینکه الگوریتم هش ریون کوین متفاوت از هش بیت کوین است و این تفاوت در آنجاست که الگوریتم هش SHA-256 برای بیت کوین استفاده می شود در حالیکه الگوریتم هش ریون کوین X16R و پروتکل های انتقال ERC-20 است که به ریون کوین اجازه استخراج از طریق اسیک (ASIC) را به هیچ عنوان نمی دهد. ریون کوین می تواند جایگزینی برای بیت کوین باشد و برای استخراج آن پاداشی معادل ۵۰۰۰ RVN را کاربران دریافت می کنند در حالیکه برای بیت کوین این پاداش معادل ۵۰ BTC است.

ریون کوین به عنوان یک پروژه متن باز بدون مستر نود و بدون استخراج قبل از شروع پروژه راه اندازی شد و نقشه راه آن که در مرحله اول توسعه کامل شده در حال حاضر در دومین مرحله توسعه قرار دارد پروژه در این مرحله شامل حمایت دارایی و مقاومتی در برابر ایسک و داده های ابری و قابلیت پاداش است البته این پروژه مرحله سومی نیز دارد و این مراحل تا ۶ نیز ادامه دارد. مرحله ششم این پروژه برای رای گیری و مرحله پنجم نیز برای نمای انتقال پیام است. پروژه ریون کوین در مرحله سوم به دارندگان توکن شامل اجازه پرداخت.

سرمایه گذاری بر روی ریون کوین به ادعای Patrick Byrne مدیر عامل OverStock میلیون ها دلار است و بر خلاف بیت کوین فشاری آن را تهدید نمی کند و از وقتی این پروژه وارد بایننس شده و در واقع به آن اضافه شده است بسیار تقویت شده است. البته در پروژه ریون کوین انتظار اینکه برگشت سرمایه صورت گیرد وجود ندارد و این پروژه نیز به طور قطع چالش ها و مشکلات خاص خودش را دارد از آن جمله وجود رقبایی چون ویوز، Bytom و Polymath است که در بین اینها بیشترین و نزدیک ترین رقابت را Bytom با ریون کوین دارد.

توکن RVN که در حال حاضر دارای گردشی معادل ۳.۵ میلیارد می باشد یک کوین بومی است که این کوین بلاک چین ریون کوین نیز هست. اگر کسی بخواهد مقداری از توکن های RVN را به دست آورد باید از طریق استخراج این کار را انجام دهد برای این کار شما می توانید از راهنمای استخراج آن که موجود است استفاده کنید. برای خرید این کوین نیز می توانید از طریق صرافی بیترکس با ارز فیات اقدام کنید زیرا ارز فیات آن را پشتیبانی می کند. و اگر تمایل به خرید آن با ارز دیگری مانند بیت کوین و اتریوم دارید باید ریون کوین را از صرافی های دیگر خریداری کنید و نگران کیف پول برای آن نباشید چون ریون کوین خود دارای کیف پول مبتنی بر وب، دسکتاپ، اندروید و iOS است.

فناوری بلاک چین یک مزیت برای بخش مالی دارد و آن توکنیزه کردن دارایی ها و اوراق بهادار است. اما ریون کوین در آینده نزدیک یک گزینه مناسب برای انتقال دارایی از زمانی که تقاضا بالا رود خواهد بود زیرا ریون کوین با مدل PoW خود متمایز از بقیه در برابر اسیک است و از نقاط مثبت این کوین متمایز تمرکز آن بر انتقال دارایی است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location