video thumb

معرفی شرکت هایی که خدمات خود را در مقابل ارز دیجیتالی بیت کوین ارائه می کنند

امروزه بیت کوین با وجود اینکه مدت زمان طولانی از عمرش نگذشته و کمتر از ده سال از زمان تولید آن می گذرد توانسته کم کم جایگاه خود را به دست آورد تا جایی که به عنوان یک ارز دیجیتال کارآمد مطرح می باشد. امروزه بیت کوین هر چند به پذیرش کافی و جایگاه واقعی خود هنوز به اندازه کافی دست نیافته است، اما تعداد زیادی از ارائه‌ دهندگان خدمات و فروشندگان محصولات به پشتیبانی از این ارز دیجیتالی پرداخته اند.

برای فروش و یا خرید هر نوع ارز دیجیتالی به صورت آنلاین و در هر لحظه استفاده از ارز دیجیتالی بیت کوین در حال افزایش روز افزون است و استفاده از بیت کوین نیز مانند ارزهای بین المللی مثل دلار مورد قبول مردم است و امکان خرید خدمات و محصولات با آن فراهم شده است، تا جایی که بین کسب‌ و کارهای بیشتری بیت کوین به عنوان روش پرداخت مورد قبول می باشد و استفاده از آن در حال رواج و افزایش است.

بیت کوین توانسته برخی معایب را که به دلیل وجود واسطه‌ ها حین پرداخت کردن خدمات و محصولات وجود داشت را تا حدودی مرتفع کند و خود را به عنوان یک ارز دیجیتالی معتبر شناساند و این ارز دیجیتالی و سایر ارزها توانستند یک دنیای نو را در برابر صنعت مالی بگشایند و این امر رضایت زیادی را در حوزه مالی ایجاد کرده است.
خرید کردن با ارز دیجیتالی بیت کوین به صورت آنلاین هیچ فرق خاصی با زمانیکه شما از پول های رایج کشور خود یا پول های دیگر مانند یورو استفاده می کنید را ندارد.

شما به طور معمول اول کالای مورد نظر خود را انتخاب می کنید و سپس وارد درگاه پرداخت برای محصول انتخابی می شوید سپس جزئیات خواسته شده مانند اطلاعات مربوط به کارت بانکی خود را وارد می کنید تا مبلغ کالا کسر و کالا برای شما ارسال شود در خرید با ارز بیت کوین نیز، دقیقا همین کار را بیت کوین برای شما انجام می دهد. اما وقتی بخواهید مثلا غذایی از رستورانی نزدیک محل کار خود تهیه کنید هیچ جای نگرانی وجود ندارد شما می توانید با استفاده از کیف پول بیت‌کوین این کار را انجام دهید زیرا با هر دستگاهی مانند گوشی همراه و تنها با اسکن کردن QR کد، پرداخت مورد نظر شما انجام خواهد شد.

سرویس‌ ها و سایت های زیادی هستند که برای جلب مشتری بیشتر و ایجاد رضایت مندی برای مشتریانشان در حال حاضر بیت کوین را به عنوان روش پرداخت مورد قبول و پذیرش خود قرار داده اند. این امر ضمن ایجاد آسایش خاطر و رضایت مشتری منجر به تغییر دیدگاه کاربران نسبت به خرید با ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین است. در یک کسب‌ و کار استفاده از بیت کوین منجر به قدم گذاشتن به عنوان یشگام انقلاب فناورانه قرن ۲۱ و جلب نظر مشتریان عاشق فناوری به سوی آنها خواهد شد.

بسیاری از علاقمندان به پرداخت های دیجیتالی در ایران از شرکت‌ های بزرگی مانند مسترکارت و پی‌ پال که در حوزه پرداخت فعالیت دارند نمی توانند خدمات مورد نظرشان را به دلیل تحریم ها به خوبی دریافت کنند، زیرا از روش‌ های عادی قادر نخواهند بود از خدمات پی‌ پال و ویزا کارت بهره ببرند و در هنگام برخورد با سایت‌ هایی که پرداختشان را با این شرکت‌ ها انجام خواهند داد به مشکلاتی برمی خورند. این خود دلیل محکمی است که ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین گزینه‌ ای بسیار جذاب و کاربردی برای مشتریان کشورهای تحت تحریم خواهد بود.

یکی از مشکلاتی که در درگاه‌ های پرداخت متمرکز وجود دارد به سرقت برده شدن اطلاعات کارت‌های اعتباری است همچنین در این نوع پرداخت ها ممکن است هویت افرادی که خرید انجام داده اند نیز دزدیده شود. اما خرید کردن با ارز دیجیتالی بیت کوین و اسکن QR کد حین خرید منجر می شود که دیگر بسیاری از این مشکلات کارت های بانکی و درگاه‌ های پرداخت متمرکز را نداشته باشد. ضمن اینکه وقتی شما با بیت‌کوین خرید های خود را انجام می دهید هویتتان محفوظ باقی می ماند و لزومی ندارد هویت خود را آشکار کنید.

از دیگر مزایای خرید با ارز دیجیتالی بیت کوین این است که کارمزد این شبکه پرداخت در بسیاری از موارد مزیت به حساب می آید هر چند گاهی ممکن است اینگونه نباشد و برعکس به عنوان یک عیب در اینگونه پرداخت ها محسوب شود چرا که عوامل مختلفی مانند قیمت بیت کوین روی این مورد تاثیر بسزایی خواهد داشت برای همین برخی از شرکت‌ هایی که بیت کوین را به عنوان یک پول رایج در معاملات پذیرفته بودند به دلیل مشکلاتی که با این روش پرداخت برایشان به وجود آمده بود پشتیبانی از بیت کوین را کنار گذاشتند مانند شرکت دِل به عنوان بزرگترین شرکتی که از پرداخت بیت‌کوین پشتیبانی می‌کرد.

از دیگر شرکت های معروف و بزرگی که شتیبانی از بیت کوین را کنار گذاشتند شرکت استیم است که به دلیل کارمزد‌های بالا و نوسان‌ های شدید پشتیبانی از بیت کوین را کنار گذاشت آنها از بیت کوین برای سفارش بازی‌ های مختلف استفاده می کردند و آن را از مشتریانشان قبول می کردند. یا شرکت فایور که بازار فری‌ لنسر ها که بیت‌کوین را به دلیل نبود تقاضای کافی از گزینه‌ های پرداخت خود کاملا کنار گذاشت، استرایپ نیز بیت‌کوین را به دلیل کارمزد‌ها و زمان انتظار بالای تراکنش‌ ها حذف کرد.

اما قطع خدمات این شرکت ها با پرداخت بیت کوین نباید منجر به ناامیدی کاربران شود زیرا بسیاری از سرویس‌ های دیگر وجود دارند که در حال حاضر از بیت کوین به عنوان روش پرداخت حمایت می کنند که می توان از جمله این شرکت ها به اوراستاک به عنوان اولین بازار بزرگ خرده‌ فروشی آنلاین نام برد این شرکت خرده‌ فروشی آنلاین که از پرداخت‌ های بیت کوین به طور کامل پشتیبانی می کند و شما توسط این شرکت می توانید هر چیزی که لازم دارید از اثاثیه منزل گرفته تا لپ‌ تاپ و تلویزیون و وسایل برقی را توسط پرداخت با بیت‌کوین از آنها خریداری کنید و یا شرکت نیواگ که یک سایت ئیگر خرده‌ فروشی ابزار الکترونیکی است. همچنین اتسی که شامل حدود ۱۰۰ فروشنده هستند که بیت کوین را برای خریدهای شما قبول می کنند.

شاپیفای نیز یک پلتفرم تجارت الکترونیک که به کاربران و علاقمندان به محصولات خود اجازه خواهد داد که فروشگاه آنلاین خودشان را مانند ای‌ بی و اتسی به وجود بیاورند. اما از همه این شرکت ها شناخته ترینشان مایکروسافت است که کمتر کسی نام آن را نشنیده باشد این غول فناوری جهان برای همه کاربران امکان شارژ حساب‌ هایشان را با بیت کوین فراهم کرده است. هر چند بیشتر خرده‌ فروش‌ های آنلاین هنوز بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت قبول نکرده اند اما سایتی به آدرس Where To Spend Bitcoins UK وجود دارد که فهرستی از مغازه‌ ها، وب‌ سایت‌ ها و دیگر مکان‌ هایی که در کشور بریتانیا می‌توان با بیت‌کوین خرید کرد را به کاربران معرفی کرده است.

در اینجا برای راهنمایی بیشتر علاقمندان چند سایت را که به معرفی خدمات با بیت کوین پرداخته اند معرفی می کنیم از آن جمله یوز‌ بیت‌ کوینز به عنوان پلتفرمی که حدود ۵ هزار کسب‌ و کار پذیرنده بیت کوین در آن قرار دارد و یا کوین‌ مپ که شامل نقشه‌ ای از کسب‌ و کارهای جهان است که بیت‌کوین را به عنوان روش پرداخت می پذیرند، همچنین اسپندا بیت، موتور جستجویی است که مکان‌ های پذیرنده بیت کوین را به تفکیک محصول در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

قیمت بیت کوین

چون بازار کاملی نیست که بیت کوین در آن مورد قبول و پذیرش می باشد بنابراین بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت به تصمیمات شرکت پذیرنده متکی شده است در عوض شرکت‌ های ارائه‌ دهنده خدمات در بخش‌ های مختلفی هستند که در پی گسترش پایگاه مشتریان خود با معرفی ارزهای دیجیتال می باشند مانند وردپرس، ردیت، نیم‌چیپ و یا بلومبرگ، همچنن قبلا مردم برای تهیه بازی ویدیویی باید به مغازه‌ها و فروشگاه‌ ها می رفتند آنها نیز مان در حال گسترش روز افزون هستند بنابراین می توان نتیجه گرفت که لتفرم‌ های فروش بازی بیشتری بیت کوین را مورد قبول خواهند داشت که از آن جمله می توان به هامبل باندل، و یا بیگ فیش گیمز، گرین‌ من گیمینگ و زیگنا اشاره کرد.

یکی از راه های بی نظیر و فوق العاده برای جذب مشتریان جدید ارائه روش‌ های جایگزین پرداخت می باشد، زیرا کسب‌ و کارها و خدمات مسافرتی زیادی هستند که با ارائه ابزارهای مشابه در حال رقابت در بازاری که تنوع بسیاری وجود دارد، و به دنبال کسب سود بیشتر است، هستند. بنابراین برای یک تعطیلات عالی می توانید با پرداخت با بیت کوین از خدمات آژانس‌های مسافرتی آنلاین که رزرو هتل با بیت کوین است بهره مند شوید از جمله این آژانس ها می توان به اکسپدیا، ایر‌بالتیک، وب‌ جت، چیپ‌ ایر، بیت کوین تراول،تراول فور کوینز و همچنین ویرجین گالاکتیک است.

کمک به انواع خیریه و انعام نیز هزینه هایی به دنبال خواهد داشت ضمن اینکه بسیاری از افراد دوست ندارند دیگران از هویت آنها در زمان بخشش های خود مطلع شوند برای همین پیشنهاد می شود که اینگونه افراد کمک های خود را به وسیله ارزهای دیجیتال و بیت کوین از طریق بنیاد ویکی‌ مدیا، ویکی‌ لیکس، بیت کوین فور چریتی پرداخت کنند.