video thumb

ارسال و دریافت بیت کوین در واتس اپ امکان پذیر شد

امکان ارسال و دریافت بیت کوین (BTC) و لایت کوین (LTC) با استفاده از بات Lite.Im برای کاربران اپلیکیشن محبوب واتس اپ فراهم شده است.

ارزجو: ایجاد این امکان برای کاربران یکی از جدیدترین تلاش‌ها برای ساده‌سازی روند معاملات ارز دیجیتال قلمداد می‌شود تا استفاده از ارزهای دیجیتال را برای افراد و کاربران آسان‌تر کند.

 

ارسال بیت کوین در واتس اپ

زولو رپابلیک (Zulu Republic) در توییت منتشر شده در تاریخ ۹ می ۲۰۱۹، از ارائه پلتفرمی دیجیتال از سوی Lite.Im خبر داد که پیام رسانی ارزهای دیجیتال را به شیوه‌ای ساده برای ارسال و دریافت بیت کوین از طریق واتسپ امکان پذیر می ‌کند.

زولو رپابلیک در توئیتی نوشت: ما خرسندیم تا اعلام کنیم از امروز می‌توانید #بیت کوین و #لایت کوین را از طریق واتس اپ ارسال و دریافت کنید.

تنها کاری که کاربران باید انجام دهند اضافه کردن بات Lite.Im به واتس اپ و دنبال کردن دستورات است. علاوه بر امکان ارسال و دریافت BTC و LTC، گزینه‌های متعددی برای کاربران وجود دارد.

همچنین این سرویس اجازه استخراج ارزهای دیجیتال را با ارجاع به برنامه‌ای دیگر فراهم کرده است. گزینه‌هایی وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد سکه‌های پیش‌فرض خود را تنظیم کرده همچنین زبان و گذرواژه خود را انتخاب کنند.

در حال حاضر انگلیسی و اسپانیایی‌ زبان ‌های پیش‌فرض سرویس Lite.Im هستند. این سرویس همچنین قابلیت ارسال و دریافت اتر (ETHER یا ETH) و ZTX را برای کاربران فراهم کرده است. (رمزگذاری اختصاصی پلتفرم زولو رپابلیک)

 

تسهیل انجام معاملات BTC

معاملات ارز دیجیتال مبتنی بر اس ‌ام‌ اس راهکاری ساده در پارادایم معاملات ارز دیجیتال ایجاد کرده است به ویژه برای افرادی که از دانش تکنولوژیک کمتری برخورداند. Lite.Im در حال حاضر خدمات مشابهی را برای فیس ‌بوک مسنجر، تلگرام و اس ام اس فراهم کرده است.

به گفته این شرکت «پیام‌رسان‌های اجتماعی» جز مهمی در گسترش سازگاری با ارز دیجیتال هستند. واتسپ به تنهایی بیش از ۱٫۵ میلیارد کاربر در سرتاسر جهان دارد.

استفاده از معاملات مالی موبایلی در سراسر آسیای جنوب شرقی و آفریقا، امکان دسترسی به کانال‌های پرداخت را برای افراد دارای حساب‌های بانکی و بدون حساب‌های بانکی آسان‌تر کرده است.

تنها در سال ۲۰۱۹، چندین اعلامیه از سوی موسسات مختلف درباره برنامه‌های سازگار با بیت کوین داده شده است. از مراکز مبادلات تجاری تا پذیرش به عنوان وسیله‌ای برای مبادله، ارز دیجیتال در صدر اخبار قرار گرفته است.

بسیاری از تحلیلگران این حوزه باور دارند که بیت کوین تکامل یافته و درجه اعتبار دارایی BTC رشد داشته و این ارز دیجیتال مسیرش برای برآورده کردن انتظارات معتقدان ابتدایی خود را به خوبی طی کرده است.

 

بیت کوین رقیبی برای فیس ‌بوک کوین

در شرایطی که فیس ‌بوک برنامه‌ای اختصاصی برای داشتن ارز دیجیتال دارد، Lite.Im به عنوان یک رقیب بالقوه دیده می‌شود. صحبتی رسمی درباره ماهیت دقیق جاه طلبی این غول پیام‌رسان‌های اجتماعی در عرصه ارزهای دیجیتال به میان نیامده اما شایعات درباره ارزی دیجیتال مشابه بیت کوین به قوت خود باقی است. اگرچه FBCoin داستانی جدا خواهد بود اما خوشبختانه در حال حاضر می‌توانید بیت کوین را با واتسپ ارسال کنید.