video thumb

ورود ۱۸ میلیارد دلار به بازار با بازگشت قیمت بیت‌ کوین به محدوده‌ی ۸۰۰۰ دلار!

اکثر معامله و سرمایه گذاران بیت کوین امیدوار بودند که قیمت بیت کوین به ۶۰۰۰ دلار یا پایین تر از آن بازگردد. چراکه این امر فرصتی کافی برای به وجود آمدن یک بازار گاوی را تا اواخر سال جاری فراهم می کرد. این امید آنها صبح امروز به تحقق پیوست، چرا که قیمت بیت کوین دوباره در طول معاملات آسیا صعود کرد.

افزایش ۹ درصدی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در روز گذشته در محدوده‌ی بین ۷،۲۵۰ دلار و ۷،۴۰۰ دلار باقی ماند. طبق گزارش Coinmarketcap.com، چند ساعت پیش قیمت بیت کوین از این کانال خارج شد و ۹ درصد افزايش يافت و به ۷٫۹۲۰ دلار رسيد. حجم روزانه بیت کوین طی چند روز گذشته به نصف رسیده بود، اما صبح امروز دوباره شروع به صعود نمود.

روز گذشته، قیمت بیت کوین نفس گیر بود و احتمالا آماده بازگشت به محدوده‌ی اصلی حمایتی شده بود و تعدادی از تحلیل گران برجسته نیز سطح بازگشت بیت کوین را ۶،۴۰۰ دلار یا کمتر در نظر گرفته بودند. اما، بعید به نظر می رسد که گاوها دوباره کنترل بازار را در دست گرفته باشند.

جاش راگر (Josh Rager)، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال در این باره در توئیتر نوشت:

کاملا روشن بود که قیمت بیت کوین افزایش خواهد.

حرکت بعدی بیت کوین، احتمالا این است که دوباره با قیمتی بیش از ۸۰۰۰ دلار با سطح مقاومت ۸،۲۰۰ دلار به فروش برسد که این مسئله در طول هفته جاری به وقوع پیوست.

راگر افزود: هدف بعدی قیمت بیت کوین رسیدن به ۹۰۰۰ دلار خواهد بود. وی عنوان کرد: حتی ممکن است که طی چند روز آینده قیمت بیت کوین به ۹۶۰۰ دلار نیز برسد، حتی اگر قیمت آن در بیش از چند روز ۸۲۱۶ دلار باشد. وی افزود: حجم هفتگی بیت کوین، شگفت انگیز به نظر می رسد.

۱۸ میلیارد دلار به بازار سرمایه افزوده شد

افزایش قیمت بیت کوین در روز یکشنبه موجب شد که بیش از ۱۸ میلیارد دلار به بازار سرمایه افزوده شود، چرا که حجم سرمایه موجود از پایین ترین مقدار یعنی ۲۲۸ میلیارد دلار به ۲۴۶ میلیارد دلار رسید.

بازار کلی سرمایه طی هفت روز گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار به دست آورده است. و از ماه نوامبر تاکنون این اولین باری است که چنین اتفاقی رخ داده است.

در نتیجه‌ی این امر، آلت کوین ها در حال حاضر با دستاورد بیش از ۷ درصدی برای بیت کوین کش، بایننس کوین و دش در محدوده‌ سبز قرار دارند. اتریوم، استلار، مونرو و آیوتا نیز در زمان نگارش این مقاله با افزایش بیش از ۴ درصدی روبرو بوده اند.