video thumb

اتفاقات مهم دنیای ارزهای دیجیتال را با تقویم کویندار دنبال کنید

دنیای ارزهای دیجیتال پر از اتفاقات مختلف است. از به روز رسانی بلاک چین (blockchain) تا راه اندازی پلتفرم های مختلف و جلسات غیررسمی.

ارزجو: کویندار (Coindar) یک تقویم رایگان است که علاقه‌ مندان به ارزهای دیجیتال اجازه می دهد از نزدیک آنچه در این صنعت اتفاق می‌افتد را مورد بررسی قرار داده و تصمیمات بهتری برای سرمایه‌گذاری در این زمینه اتخاذ نمایند.

تقویم آنلاین پیشرفت های مربوط به ارزهای دیجیتال را دنبال می کند

کویندار یک پلتفرم آنلاین است که از طریق آن کاربران می توانند پیشامدهای مربوط به ارزهای مختلف دیجیتال و توکن ها را دنبال کنند. به دست آوردن چنین اطلاعاتی می تواند برای هر سرمایه گذار دنیای ارز دیجیتال که می خواهد در این زمینه موفقیت های طولانی مدتی به دست آورد بسیار مهم باشد.

برخی از این رویداد ها ممکن است بر روی قیمت ارز های دیجیتال، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و به دست آوردن سود یا حتی خریداری ارز های الکترونیک مؤثر باشد. همچنین در مورد دوره های هلوینگ (نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین)، هارد فورک و ایر دراپ ها نیز اطلاعاتی ارائه می‌دهد.

کویندار شامل فیلتر های مختلفی است و گزینه های زیادی در اختیار شما می گذارد. رویدادها را می ‌توانید با ترتیب تاریخ یا زمان دسته بندی کنید. ولی کاربران می توانند رویدادهایی که به تازگی اتفاق افتاده یا بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند را با دلخواه خود ببینند. این وب سایت به تازگی حدود ۸۰۰ رویداد را نیز به شما می دهد که ۲۶ تا از آنها در ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاده اند.

رویداد ها را می توانید با تگ دنبال کنید. مانند آگهی‌ها، آپدیت ها، گردهمایی ها و برندهای مختلف. همچنین می توانید آنهایی را که دارای منابع قابل اطمینان هستند، آنهایی که در مورد پلتفرم های مختلف می باشند یا فقط مطالب مورد علاقه خود را دنبال نمایید.

کاربرانی که به نوع خاصی از ارزهای دیجیتال علاقه دارند، می توانند فقط مطالبی را که در مورد سکه های مورد علاقه خودشان می باشد، پیگیری کنند، برای مثال اگر بی سی اچ BCH را در نوار جستجو تایپ کنید، خبرهایی که در مورد شبکه بیت کوین کش منتشر شده است را به شما نشان می دهد. و همچنین شما را با لینک thebitcoin.com به وبلاگ این کمپانی می فرستد تا بتوانید اطلاعات با جزئیات دقیق تر در مورد اخبار به دست آورید.

کویندار همچنین یک صفحه مخصوص پیش‌بینی‌ها در نظر گرفته است که اطلاعاتی که درباره بازار سرمایه ارز دیجیتال قابل پیش بینی می باشد در آن صفحه مطالعه نمایید.