سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

حدود ۱۱ میلیون بیت کوین طی یک سال جابجا نشده اند

لیست عناوین این مطلب

حدودا ۶۰ درصد از کل بیت کوین دنیا در یک سال گذشته جابجا نشده‌اند و یعنی ۱۰/۵ میلیون بیت‌کوین به وسیله صاحبان این بیت کوین ها در ۱۲ ماه گذشته نگهداری شده اند.

ارزجو: این به آن معناست که حدود ۷ میلیون بیت کوین در گردش بوده و باید به این میزان مقدار سکه‌های جدیدی که در یک سال گذشته استخراج شده اند و حدود ۶۵۷ هزار سکه می باشند را نیز اضافه کنیم.

 

مقدار بیت کوین راکد، می ۲۰۱۹

 

جدول بالا نشان می دهد که ۲/۴ میلیون بیت‌کوین از ژانویه ۲۰۱۲ به گردش در نیامده اند. بنابراین این بیت‌کوین ها را شاید بتوان به عنوان بیت‌کوین های گمشده به حساب آورد.

حدود ۵ میلیون بیت‌کوین در سه سال گذشته به گردش در نیامده‌ اند که می توانیم آنها را نیز به عنوان بیت‌کوین های گمشده به حساب آوریم.

هر دوی این موارد نشان می‌دهند که حدوداً چیزی بیش از ۲۱ میلیون بیت کوین وجود دارد و چون عرضه بیت‌کوین هم به تدریج کاهش پیدا می کند و کلیدهای خصوصی نیز گاهی گم می شوند، این میزان هر روز در حال کاهش است.

همان طور که در بالا می بینید در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون بیت‌کوین جابجا شده اند که معادل ۷ میلیارد دلار می باشد. این مقدار را با میزان جابجایی ارز در مستر کارت می توان مقایسه کرد. بیت کوین به تازگی جابجایی مبلغ ۱۷ میلیارد دلاری را نیز تجربه کرده است. بقیه ارزهای دیجیتال خیلی عقب تر از این میزان قرار دارند و بیت‌کوین به عنوان بزرگ‌ ترین ارز دیجیتال با درصد بالایی از جابجایی مطرح است.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location