سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ریپل برخلاف گزارش متریک، بازار خودش را صعودی جلوه می ‌دهد

کوین متریکس (Coin Metrics) گزارش داد که ریپل لبز (Ripple Labs) مقدار سکه های ریپل (XRP) تولید شده را ۲۰۰ میلیون کمتر از آنچه واقعا به بازار عرضه شده، اعلام کرده است.

ارزجو: در حالی که مبلغ سپرده، از مقدار اعلام شده متفاوت است. این واکنش ممکن است باعث افزایش فشار بر کمپانی ریپل که به سرعت در حال سقوط است شود و قصد دارد با افزایش قیمتی که در هفته گذشته داشته، خود را سرپا نگه دارد.

تجزیه و تحلیل قیمت ریپل

اصول

بر اساس گزارش کوین متریکس، ریپل لبز عمداً مقدار اصلی ریپل را در حساب سپرده خود اشتباه گزارش کرده است.

گزارش تجزیه و تحلیل بلاک چین این شرکت، در دو موقعیت مختلف می گوید که تعداد ریپل های تولید شده ۲۰۰ میلیون ریپل، معادل ۸۴ میلیون دلار با مقدار کنونی گزارش شده، بیشتر هستند. باید اضافه کرد در بخش دیگری نیز که احتمالا زیر نظر ریپل قرار دارد، از یک آدرس سپرده ک البته به اکانت اصلی ریپل متصل نیست، ۵۵ میلیون ریپل تولید شده است.

با این که بعداً توضیح داده شد که به خاطر تغییراتی در جدول زمان‌ بندی مقدار ریپل فعلی با ریپل‌ هایی که در آینده تولید و پخش می شوند، جمعا اعلام شده، ولی این مسئله انتقاداتی را به ریپل لبز و کمپانی ریپل وارد کرده است.

این منتقدان می‌گویند که کلاهبرداری، کلاهبرداری است. توکن ‌هایی که بدون هیچ پشتوانه مالی تولید شده باشد، ارز دیجیتال واقعی محسوب نمی شوند. این فقط یک راه خوب برای به دست آوردن پول توسط Ripple می ‌باشد. آنها یک بانک مرکزی جدید به وسیله فروختن این سکه‌های قلابی به احمق هایی که فکر می کنند با خریداری این سکه ها ثروتمند می‌ شود، خریداری کرده اند.

برای آرام کردن جو ایجاد شده، دیوید شوارتز (David Schwartz) از مسئولان کمپانی ریپل در توییتر نوشت: «در مورد بحثی که درباره مشکلی که در سپرده ایجاد شده است باید بگویم که این اتفاق در اثر زمان‌ بندی نادرست ایجاد شده است.»

ارزهای دیجیتال ارز دیجیتال

نمودار قیمت شمعدان

Ripple هم مانند دیگر ارزهای دیجیتال تحت فشار است، گرچه به لطف افزایش قیمت ها در این هفته این ارز دیجیتال توانسته ۲۵/۶ درصد افزایش قیمت در این هفته را تجربه کند. گرچه به نظر می رسد بازار به سمت صعودی شدن پیش می ‌رود ولی هنوز هم خطر نزولی شدن در بازار از بین نرفته است.

با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت فروش، کمتر شده است، ولی هنوز هم فروشندگان تمایل دارند از قیمت ۱۴ می فراتر بروند، قیمت ‌ها را افزایش دهند و به سودی بیشتر از فصل اول سال ۲۰۱۹ دست پیدا کنند. بنابراین الزامی است که تعداد خریداران، تکانه کافی برای کشاندن قیمت ‌ها به قیمتی فراتر از ۱۵ را داشته باشد. با اینکه از نقطه نظری می‌ توان گفت که دیگر بازار در دست نرخ ‌های صعودی قرار گرفته، ولی قیمت ‌ها از ۱۴ می دچار نوسان شده‌اند.

هنگامی که این اتفاق رخ دهد سپس می توانیم بر روی برنامه ریزی قبلی تجاری خود بر روی Ripple با قیمت ۶۰ سنت، حساب کنیم.

 

شاخص‌های تکنیکی

همانطور که گفته شد، تاریخ ۱۴ می یک شاخص مهم محسوب می‌ شود. با در نظر گرفتن تغییرات قیمت ها در دو روز گذشته، خریداران در خطر هستند. با این حال بعد از اینکه قیمت به ۴۰ سنت رسید و حجم تراکنش ها افزایش پیدا کرد و به بیش از ۱۰۸ میلیون تراکنش رسید، تجار ریسک پذیر می ‌توانند در محدوده قیمت ۶۰ سنت به خرید و فروش بپردازند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location