سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ثبت یک شرکت جدید فین‌تک در سوئیس توسط فیس‌بوک !

فیس بوک، این غول رسانه های اجتماعی ظاهرا، یک شرکت فناوری مالی جدید به نام Libra Networks LLC تشکیل داده است. Libra Networks در روز ۲ ماه می توسط Facebook Global Holdings II LLC در ژنو به ثبت رسید و گفتنی است که این شرکت خدماتی در زمینه های زیر ارائه خواهد داد:

“خدماتی در زمینه های مالی و فناوری، و همچنین توسعه و تولید نرم افزار و زیرساخت های مربوطه، به ویژه در ارتباط با فعالیت های سرمایه گذاری، عملیات پرداخت، تامین مالی، مدیریت هویت، تجزیه و تحلیل داده ها، داده های بزرگ، بلاک چین و سایر فناوری ها.”

فیس بوک نام تجاری “Libra” را در دفتر ثبت اختراعات و شرکت نام های تجاری ایلات متحده در ماه ژوئن به ثبت رساند، که به عنوان بخشی از پروژه ارزهای دیجیتال داخلی آن گزارش شده است. همانطور که کوین تلگراف در ماه می گزارش داد، فیس بوک دو تن از متخصصان ارزهای دیجیتال را که قبلا در صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال کوین بیس مشغول به فعالیت بوده اند را نیز به استخدام خود درآورده است.

لازم به ذکر است؛ منابع ناشناس ادعا می کنند که فیس بوک در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ استیبل کوین بومی خود را عرضه خواهد کرد.

اولاف کارلسون وی (Olaf Carlson-Wee)، مدیرعامل Polychain Capital در کنفرانس اخیر ارزهای دیجیتال Consensus 2019 اظهار داشت: بر این باور است که شایعه عرضه یک استیبل کوین توسط فیس بوک باید بر پایه‌ی یک زیرساخت عمومی و متن باز ساخته شود. وی عنوان کرد:

با توجه به تمام مشکلاتی که فیس با در سیاستگذاری پلتفرم خود با آنها روبروست، من فکر می کنم که این حرکت استراتژیک فیس بوک بر پایه‌ی زیرساخت های عمومی بناشده و این زیرساخت عمومی می تواند بر روی تمام پلتفرم های فیس بوک گنجانده شود. اما، اگر آنها سعی نکنند که به این زیرساخت عمومی برسند، بیشترین موفقیت را خواهند داشت. “

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location