سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کسب سرمایه یک میلیارد دلاری شرکت بیت فینکس

به ادعای مدیر فنی شرکت بیت فینکس ، این شرکت یک میلیارد دلار آمریکا، سرمایه به دست می‌آورد

ارزجو: بیت فینکس (Bitfinex) صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال می ‌تواند یک میلیارد دلار از تتر (Tether) و دیگر ارزهای معادل، در یک فروش خصوصی ده روزه به دست بیاورد. پائولو اردونیو (Paolo Ardonio) مدیر بخش فنی این صرافی بعداً این مسئله را تایید کرده و گفت که سرمایه گذاری ها انجام شده اند.

امروز مدیر تکنولوژیک این شرکت در توییتر نوشت کمپانی های خصوصی و غول های صنعت ما و دیگر صنایع، سرمایه‌گذاری‌هایی انجام داده‌اند که هر کدام از آن ها بیش از ۱۰۰ میلیون دلار می باشد. مجموع سرمایه‌گذاری کاربران داخلی و خارجی، که هر کدام بیش از یک میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند نیز وجود دارد.

پائولو اردونیو در تاریخ ۱۳ می ۲۰۱۹ در توییتر نوشت: کاتالوگ ارائه شده، به خوبی ایده آل های ما را توضیح می دهد. هیچ‌ کس ۱۰۰ میلیون دلار را برای خریدن توکن های یک شرکت، بدون آنکه درک درستی از آن شرکت و اعتماد کامل به آن نداشته باشد، خرج نمی کند. در واقع من فقط به بیان وقایع (سرمایه گذاری های که انجام شده) و حمایت هایی که صورت گرفته می پردازم.

بعد از آن مدیر فنی شرکت اضافه کرد که بیشترین مبلغ توسط یک سرمایه‌گذار انجام شده است که به طور مستقیم با آی فینکس (iFinex) اپراتور بیت فینکس تماس گرفته و به طور مستقیم از این طریق ثبت نام کرده است.

قبلا بیت فینکس اعلام کرده بود که می‌خواهد یک میلیارد دلار سرمایه از طریق فروش توکن‌ های لئو (LEO) به دست بیاورد.

این کمپانی می گوید که از این سرمایه برای اهداف تجاری و سرمایه گذاری شامل هزینه سرمایه، هزینه های عملیاتی، بازپرداخت قروض و دیگر فعالیت‌های مالی استفاده می کند.

لئو، توکن کاربردی در قلب اکوسیستم آی فینکس می‌ باشد. دارندگان این توکن، سود خود را از طریق پروژه‌های موجود به دست می‌آورند و مقداری سود نیز از پروژه های آینده، محصولاتی که در آینده تولید می شوند و سرویس هایی که ارائه خواهند شد به دست خواهند آورد.

همچنین آن ها ادعا کرده‌اند که آی فینکس و شرکای آن، به صورت ماهانه ۲۷% از توکن های ماه گذشته موجود در بازار را خریداری می‌کنند تا زمانی که بالاخره هیچ توکنی در گردش اقتصادی وجود نداشته باشد.

بیت فینکس مایل است یک بازار لئو برای تجارت همتا به همتا پس از نتیجه‌گیری از فروش توکن ها ایجاد کند.

بر طبق گزارش، بیت فینکس توانسته در سال گذشته ۴۰۴ میلیون دلار سود سرمایه به دست آورد (۲۴٪ بیشتر از سال ۲۰۱۷) و ۲۶۱/۷ میلیون دلار به صورت قسطی پرداخت کرد تا مبلغ ۸۵۱ میلیون دلاری که از دست داده بودند را جبران کند.

بیت فینکس و تتر که استیبل کوین این کمپانی است، هنوز در جدال قانونی با دادستان کل نیویورک می باشند. دادستان کل، این اپراتور را متهم کرده که با عملکرد نادرست و پنهان کاری، در پرونده ای که یک کمپانی پانامایی به نام کریپتو کپیتال در آن دخیل است، باعث از دست رفتن ۸۵۱ میلیون دلار شده است.

در حال حاضر خرید و فروش تتر با قیمت بالاتر از یک دلار انجام می شود در حالی که حق بیمه ریسک در بیت فینکس تقریباً از بین رفته زیرا خرید بیت کوین در دیگر صرافی ها بسیار گران تر از بیت فینکس می باشد. به تازگی بیت کوین حدودا با ۳۰۰ دلار حق بیمه در این صرافی معامله شده است، جمعه گذشته این میزان در حدود ۷۰ دلار شده بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location