سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چگونه ارز دیجیتال بیت کوین خود را بفروشیم؟

بیت کوین از جمله ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید که امنیت آن با استفاده از یک نرم افزار انکریپشن تامین می‌شود. این ارز تقریبا شکل جدیدی از ارزها به حساب می‌آید که راه‌های مختلفی برای خرید، تجارت و فروش آن وجود دارد. اما مطمئن‌ترین شیوه انجام مبادلات مالی با استفاده از بیت کوین استفاده از پلتفرم‌های مالی ارزهای دیجیتال موجود در کشور شماست. همچنین شما می‌توانید بیت کوین خود را به دوستان یا اقدام خود فروخته و یا از طریق ATM ویژه این ارز دیجیتال آن را به پول نقد تبدیل کنید. توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین نیز مانند ارزهای فیزیکی عادی هر روزه نوسان داشته و کم و زیاد می‌شود.

اما روش های تبدیل این ارز دیجیتال به پول نقد عبارتند از:

۱) استفاده از یک پلتفرم مالی بیت کوینی. وب سایت‌های زیر مجموعه بیت کوین معمولا به عنوان دلال بین فروشنده و خریدار عمل می‌کنند. این پلتفرم ها ابتدا میزان بیت کوین در دست شما برای فروش را پرسیده و سپس به شما قیمت می دهند. برای آشنایی با برخی سایت‌های خریدار و فروشنده بیت کوین به آدرس زیر مراجعه فرمایید: https://www.bitcoin.com/buy-bitcoin
توجه داشته باشید که شما می توان بیت کوین خود را به همان فروشگاهی بفروشید که از آنجا خریدهاید. با مراجعه به پلتفرم‌‌های معتبر از وقوع سرقت و کلاهبرداری اینترنتی اجتناب فرمایید. نکته مهم اینکه متوسط هزینه تبدیل پول در پلتفرم های مختلف حدود ۱% از ارزش معامله است.
۲) با یافتن پلتفرم مناسب با ساختن یک حساب کاربری به آن وارد شوید. این فرآیند از پلتفرم به پلتفرم دیگر می تواند متفاوت باشد. جهت مبارزه با پولشویی احتمالا شما به یک شناسنامه، کارت شناسایی و یا یک قطعه عکس نیاز خواهد داشت.
۳) حالا می توانید به کیف پول الکترونیکی و حساب بیت کوین خود وارد شوید. کیف های پول بیت کوینی یک آدرس دیجیتالی تولید می کنند که شما می توانید پول را از طریق آن به حساب خود ارسال کرده یا آن را دریافت نمایید. با استفاده زا اطلاعات ارائه شده به پلتفرم به حساب بانکی خود متصل شده و تراکنش خود را انجام دهید.
۴) با انتخاب کیف پول الکترونیکی خود میزان بیت کوینی که قصد فروش آن را دارید را انتخاب فرمایید. حال شماره حساب بانکی خود را به سیستم بدهید تا پول شما را واریز کند. پس تکمیل فرآیند فروش بیت کوین، وجه معامله به حساب شما واریز خواهد شد.
۵) توجه داشته باشید که بسته به میزان تراکنش‌‌های انجام شده در وب‌‌سایت پلتفرم، روند انتقال پول به حساب شما ممکن است چند روزی به طول بینجامد. همچنین به محض دریافت پیشنهاد خرید بیت کوین ها برای شما، ایمیلی برایتان ارسال خواهد شد. پیشنهاد خرید را چک کنید و در صورت رضایت از قیمت پیشنهادی دکمه قبول را فشار دهید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location