video thumb

طبق بررسی‌های انجام شده، تقریبا ۱۲ درصد از سهامداران ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاران بلندمدت هستند!

طبق بررسی های انجام شده توسط HBUS، اپراتور صرافی ارزهای دیجیتال هیوبی که در ایالات متحده واقع شده، تقریبا ۱۲ درصد از سهامداران ارزهای دیجیتال ، سرمایه گذاران بلندمدت هستند.

این شرکت ۱٫۶۷ آمریکایی را در بین ماه های مارس و آوریل سال جاری مورد بررسی قرار داد و دریافت که ۱۹٫۵۸ درصد مردم با درآمد سالانه بالاتر از ۹۹٫۰۰۰ دلار به طور فعال بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند. با این حال با توجه به این بررسی، افرادی که بین ۱۲۵٫۰۰۰ دلار تا ۱۴۹٫۰۰۰ دلار درآمد دارند، بیشترین سرمایه گذاری را بر روی دارایی های دیجیتال انجام می دهند.

این گزارش همچنین عنوان می کند که در سال ۲۰۱۸، ۸ درصد از مشارکت کنندگان در این بررسی بر روی ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاری کرده بودند، در حالی که این میزان در سال ۲۰۱۹ به ۲۰ درصد افزایش یافته است و گفتنی است که از این جامعه آماری ۲۷٫۴۹ درصد سهم مردان و ۱۳٫۲۲ درصد سهم زنان است. طبق این گزارش، ۷۴٫۳۲ درصد از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتند، نسبت به ارزهای دیجیتال آگاهی داشتند و بیش از ۶۰ درصد آنها صرافی مورد نظر خود را بر اساس یک توصیه دوستانه انتخاب کرده بودند.

با توجه به مشارکت کنندگان، سه مورد مهم در مورد عدم پذیرش ارزهای دیجیتال عبارتند از: عدم آگاهی و آموزش کافی، نگرانی در مورد امنیت و عدم اعتماد عمومی. از سوی دیگر، دلایل اصلی برای داشتن ارزهای دیجیتال عبارتند از: پتانسیل تکنولوژیکی، وعده حفظ حریم خصوصی و امنیت.

همانطور که کوین تلگراف در آغاز ماه جاری گزارش داد، شرکت مدیریت دارایی Fidelity Investments، که در ایالات متحده واقع شده است، نتایج یک بررسی را منتشر کرد که نشان می داد، ۲۲ درصد از سرمایه گذاران نهادی بر روی دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند.

در اواخر ماه آوریل نیز یک بررسی دیگر عنوان کرد که ۱۱ درصد از جمعیت آمریکا دارای ارزهای دیجیتال بزرگی نظیر بیت کوین می باشند.