سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سرانجام ای بی (EBay) نیز وارد پروسه پذیرش ارزهای دیجیتال شد

کاربران ارزهای دیجیتال به تازگی شایعات خوشحال کننده ای را در مورد نشانه هایی از پذیرش ارزهای دیجیتال بیت کوین (BitCoin) و دیگر آلت کوین ها (Altcoin) توسط شرکت ebay شنیده‌اند.

 

EBay: پذیرش ارزهای دیجیتال در حال انجام است

ارزجو: بر اساس عکس هایی که از کنفرانس کانسنسس ( (Consesus۲۰۱۹ در نیویورک منتشر شده است، ebay که دارای ۱۸۰ میلیون کاربر است، در حال راه اندازی سیستم پرداخت به وسیله ارزهای دیجیتال می باشد.

این مسئله می تواند یکی از بزرگ ‌ترین تبلیغات برای بازاریابی آنلاین برای ارزهای دیجیتال باشد.

بر روی پلاکاردی یک جمله بدون دادن اطلاعات بیشتر نوشته شده است: «ارزهای دیجیتال. این اتفاق در ebay خواهد افتاد.»

کاربری با نام wolf در تاریخ ۱۲ می ۲۰۱۹ در توییتر می نویسد: «از کنفرانس کانسنسس این خبرها درز کرده است که احتمالاً شرکت ebay حمایت خود را از ارزهای دیجیتال در وب‌سایتش اعلام خواهد کرد.»

انتخاب این جمله برای پلاکارد بسیار مورد توجه قرار گرفت و بعد از آن که عکس ‌ها به صورت آنلاین منتشر شدند، شبکه های اجتماعی و رسانه ها بحثی را به راه انداختند که تمام جامعه ارزهای دیجیتال را فرا گرفته است.

تئوری ها از پذیرش بیت کوین تا حتی پذیرش ارزهایی مانند بایننس کوین (Binance Coin) که توکن اصلی صرافی بایننس می باشد را در بر می ‌گیرد.

 

فقط طرف ثالث معامله؟

یک مجله خبری استرالیایی به نام مایکی (Micky) می‌ نویسد که ممکن است واقعیت کمی متفاوت باشد: eBay ممکن است برنامه ای برای استفاده از پلتفرم پرداختی داشته باشد که برخی ارز های دیجیتال را از تجار می پذیرد و در ازای آن ارزهای فیات ارائه می کند.

آن پلتفرم یوتراست (UTRUST) نام دارد و متعلق به شرکتی است که سپتامبر گذشته توانسته بود با نماینده سابق ای بی و پی پال (Paypal) یعنی سانجا کُن (Sanja Kon) به همکاری بپردازد تا بتواند سطح مشارکت های جهانی خود را افزایش دهد.

در بحث های عمومی که در شبکه های اجتماعی ایجاد شده، اشاره شده است که تعجب برانگیز نیست که سانجا کن سعی کرده اولین همکاری در این زمینه را با شرکتی که ۵ سال در آن کار کرده است، یعنی ebay داشته باشد.

یوتراست از ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، لایت کوین (Litecoin) و ریپل (Ripple) و چندین ارز دیگر پشتیبانی می کند و همچنین توکن مخصوص به خود را نیز دارد که در هر گونه خرید و فروش و معامله ای در این سیستم، می توان از آن استفاده کرد.

نمایندگان ebay هنوز پاسخ مشخصی در مورد این شایعات که به گسترش استارتاپ و کیف پولی که هنوز در مرحله آزمون بتا قرار دارد، سرعت بخشیده، نداده‌اند.

سانجا کن در هنگام پیوستن به شرکت یو تراست گفت: «برای من بسیار جالب است که تا چه حد نوآوری های تکنولوژیک می تواند روی زندگی روزانه ما تاثیر بگذارد و به طور خاص تغییراتی که به وسیله پرداخت با ارزهای دیجیتال رخ می دهند.»

نکته مثبتی در مورد پی پال دیده نمی ‌شود

اشتیاق سانجا کن برای ارزهای دیجیتال به نظر می رسد که در مورد شرکت سابقی که در آن مشغول به کار بود، یعنی پی پال، تاثیر خاصی ندارد. به گزارش هفته گذشته بیت کوینیست (Bitcoinist)، پی پال هنوز هم یکی از حمایت کنندگان از بلاک چین می باشد ولی علاقه ای به استفاده از بیت کوین نشان می دهد.

جان رینی (John Rainey) مدیر عامل پی پال به بخش اقتصادی اخبار سایت یاهو (Yahoo) گفت: «ما تیم‌ هایی را تشکیل داده‌ایم تا بر روی بلاک چین و ارزهای دیجیتال کار کنند، و می خواهیم هر پیشامدی که در آینده در مورد این دو تکنولوژی رخ داد، ما نیز بخشی از آنها باشیم. ولی فکر می‌کنم فعلا برای شروع کار در این زمینه کمی زود است.

اما ebay مدت طولانی در مورد علاقه اش به ارزهای دیجیتال ابراز نظر کرده بود و شایعاتی در مورد پذیرش بیت کوین از دسامبر ۲۰۱۷ که قیمت بیت کوین به ۲۰ هزار دلار رسیده بود، از جانب این شرکت مطرح می شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location