video thumb

جوزف لوبین: بلاک چین اتریوم در عرض ۲۴ ماه، هزار برابر مقیاس‌پذیرتر می‌شود!

جوزف لوبین (Joseph Lubin) یکی از بنیان گذاران اتریوم (ETH) گفت بلاک چین اتریوم طی ۱۸ الی ۲۴ ماه آینده، حدود هزار برابر مقیاس پذیرتر خواهد شد. لوبین این خبر را طی مصاحبه ای با کوین تلگراف بیان کرد.

جوزف لوبین خاطر نشان کرد: توسعه ای که چنین مقیاس پذیری قابل ملاحظه ای را به اکوسیستم اضافه کند، اتریوم ۲٫۰ یا همان سرنیتی (Serenity) خواهد بود. وی توضیح داد که این توسعه به چهار مرحله تقسیم شده است و هشت گروه در حال توسعه بر روی زنجیره جدید می‌باشند. لوبین همچنین عنوان کرد:

در چند ماه آینده، ما باید یک شبکه آزمایشی کاملا عملیاتی داشته باشیم و احتمالا تا پایان سال جاری نیز مرحله صفر اتریوم ۲٫۰ به طور کامل عملیاتی خواهد شد.

لوبین توضیح داد که راه های متعددی برای اتصال زنجیره جدید به زنجیره قدیمی وجود دارد. وی عنوان کرد که توکن های اتر قادرند که از زنجیره قدیمی به زنجیره جدید انتقال یابند و احتمالا مکانیزم متقابل وجود خواهد داشت.

جوزف لوبین همچنین به نگرانی ها در خصوص گواه اثبات سهام پرداخت و اظهار داشت که در خصوص این موضوع کاملا تحقیق شده است تا قبل از اجرا، از قابلیت های آن اطمینان حاصل شود. وی گفت ویژگی های جدید به دلیل این به زنجیره اضافه شده اند تا با موارد استفاده بیشتری نظیر تراکنش های خصوصی سازگار شوند.

همانطور که کوین تلگراف در اوایل هفته گذشته گزارش داد، مدیرعامل شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال Messari پیش بینی کرده بود که انتقال به اتریوم ۲٫۰ تا سال ۲۰۲۱ صورت نخواهد گرفت.

پرستون ون لون (Preston Van Loon) یکی از بنیان گذاران شرکت توسعه Prysmatic Labs نیز هفته گذشته اعلام کرد که شبکه آزمایشی اتریوم ۲٫۰ در حال حاضر فعال می باشد.