video thumb

آیا می‌توان ارز دیجیتال بیت کوین را به دلار تبدیل کرد؟

یکی از سوالاتی که همواره ذهن علاقمدندان حوزه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده این است که آیا امکان تبدیل این دست از ارزها مانند بیت کوین به یک پول فیزیکی رسمی مانند دلار وجود دارد؟ اگر پاسخ به این جواب مثبت است، چگونه و از چه طریق می توان این کار را انجام داد؟

بیت کوین‌ها احتمالا از جمله ارزهای پر مخاطب آینده خواهند بود. ولی با اینحال هنوز این ارز دیجیتال را تنها در فروشگاه‌ها و مکان های محدودی به عنوان پول قبول می‌کنند. با اینحال خوشبختانه تبدیل بیت کوین‌ها به دلار کاری بسیار ساده است. اگر می خواهید ارزش روز بیت کوین خود را جهت تبدیل آن به دلار بدانید تنها کافی است با یک جستجوی عنوان قیمت بیت کوین در گوگل به سادگی از آن مطلع شوید.

اما اگر قصد تبدیل آن به دلار را دارید کافی است آن را به عنوان به حساب یک فروشگاه دیجیتال واریز کرده و آن را به یک خریدار مناسب بیت کوین بفروشید. فروشگاه های دیجیتال به سادگی بیت کوین شما را دریافت کرده و سریعا معادل ارزش آن را به صورت دلار به حساب شخصی شما واریز خواهند کرد.

اما برای انجام این کار کافی است چند نکته را رعایت فرمایید:
۱) قیمت روز بیت کوین را از چند فروشگاه الکترونیکی بپرسید تا آن را به بهترین قیمت بفروشید. حتی اگر همه آنها یک قیمت را پیشنهاد می دهند باز هم بیت کوین را به فروشگاهی بفروشید که بهترین خدمات را در ارائه وجه به شما می دهند.
۲) برای تبدیل بیت کوین خود به ارز فیزیکی از فروشگاه‌هایی استفاده کنید که کمترین هزینه تبدیل را از شما دریافت می کنند. هزینه تبدیل ارزها همراه با قیمت آنها تغییر می کند. پس لازم است هر بار هزینه این کار را بپرسید.
۳) میزان امنیت سرویسی که قرار است رز دیجیتال خود را به آن بفروشید را بسنجید. برای این کار لازم است در وهله اول میزان اعتبار سایت را از روی تعداد مراجعه کنندگان به آن سایت و رنکینگ آن بسنجید. راه دوم حصول اطمینان از این است که سایت با آدرس تحت https بالا می آید یا خیر. مطمئن شوید که تنها شما می توانید به ریز تراکنش‌‌های خود دسترسی داشته باشید.
۴) از سرویسی استفاده کنید که در کوتاه ترین زمان تبدیل بیت کوین شما به دلار را انجام دهد.