سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی هک شده‌ی بایننس خدمات واریز و برداشت را از امروز امکان پذیر می کند!

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل شرکت بایننس اعلام کرده است که این صرافی قصد دارد تا از امروز سه شنبه خدمات واریز و برداشت را امکان پذیر کند. وی عنوان کرد:

تیم ما در حال پیشرفت است و آخر هفته را کار کرده است. در چند روز گذشته ما چندین اصلاح را بر روی سیستم خود انجام داده ایم که طی آن، تعداد بسیار زیادی ویژگی امنیتی اضافه یا دچار تغییر ساختار شده است. ما در روزهای آتی جزئیات برخی از این تغییرات را به اشتراک خواهیم گذاشت.

ما قصد داریم تا از روز سه شنبه امکان واریز و برداشت را از سر بگیریم. زمان دقیق بر اساس آنکه آزمایش های ما چگونه پیش برود، اعلام خواهد شد. این بروز رسانی به توقف معاملات نیاز دارد. بعدا خبرهای بیشتری به شما اعلام خواهیم کرد.

در حال حاضر تمام عملیات واریز و برداشت به حالت تعلیق در آمده است و قابل انجام نیست. با این حال، یکی از کاربران در صفحه شبکه اجتماعی خود گفته است که با آدرسی که از قبل تائید شده است می‌ تواند واریز انجام دهد.

در اعلامیه های قبلی، بایننس پشتیبانی از دستگاه های سخت افزاری ۲FA نظیر YubiKey را اعلام کرده بود.

بایننس در هفته گذشته اعلام کرد که هکرهای ناشناسی ۷ هزار بیت کوین به ارزش ۴۱ میلیون دلار را از کیف پول داغ این صرافی سرقت کرده اند. هکرها به کلیدهای API کاربران و کدهای احراز هویت دو مرحله ای برای برداشت ارز دیجیتال دسترسی یافتند.

بایننس امکان واریز و برداشت را متوقف کرد، اما معاملات بین توکنی بر روی سایت را فعال نگه داشت. هکرها سریعا بیت کوین سرقت شده را انتقال دادند و این امر باعث شد بعضی از افراد تصور کنند که آنها در حال آماده سازی برای پولشویی از طریق چندین صرافی هستند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location