سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

انتقال گواهی اثبات سهام اتریوم ۲٫۰ تا حداقل سال ۲۰۲۱ منتشر نمی‌شود

مایکل نووگراتز مدیرعامل گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) در گردهمایی ۱۱ می در کانسن سیس (ConsenSys) گفت که بیت کوین بزرگ‌ ترین ارز دیجیتال، دنیا را تغییر نخواهد داد زیرا بیت کوین تنها یک منبع ارزش است.

ارزجو: نووگراتز که قبلا یکی از سرمایه گذاران اصلی بیت کوین و یکی از پایه های وال استریت بود، این گفته‌ها را در سخنرانی با عنوان «گلّه هنوز در راه است!» در گردهمایی این صنعت که کوین تلگراف (Coin Telegraph) نیز از آن گزارشی تهیه کرده، بیان کرد.

نووگراتز که از ابتدای ورود بیت کوین به بازار با آن پیش رفته است، ادعا کرد که این سکه خود را به عنوان یک منبع ارزش شناسانده و تنها روش استفاده از آن همین منبع ارزش می باشد. نووگراتز همچنین ارز دیجیتال را با طلا مقایسه کرد و گفت که هر دو آنها دارای ساختار اجتماعی ارزشمند هستند.

نووگراتز گفت از آنجا که بیت کوین به عنوان منبع ارزش شناخته شده یا به عنوان طلای دیجیتال از آن نام می برند، بنابراین هیچ تأثیری در تغییر دنیا نخواهد داشت. او سپس اضافه کرد که وب ۳.۰ (web 3.0) همان چیزی است که پتانسیل تغییر دنیا را در خود دارد. به گفته نووگراتز، web 3.0 انقلابی در عملکرد شبکه ها و دیتا ایجاد می کند. زیرا پلتفرم غیر متمرکزی است که می تواند داده‌ها را پردازش کند. این پلتفرم اطلاعات را از پردازش آن جدا خواهد کرد. این سرمایه‌گذار اشاره کرد که اکوسیستم عمومی مانند اتریوم و بسیاری از رقبای آن همگی با این فضا رقابت خواهند داشت.

مایکل گفت مقایسه ارزهای دیجیتال با عناصر شیمیایی در جدول تناوبی برای نشان دادن نقش آلت کوین ها مناسب است و هر سکه باید خودی نشان دهد تا مورد استفاده ای برای آن پیدا شود. نووگراتز در این یادداشت اشاره می کند که هیچ کس بر روی بلاک چین لایت کوین (LiteCoin) چیزی نمی سازد. برعکس اتریوم (Ethereum) که بر روی بلاک چین آن فعالیت هایی صورت می گیرد و در این زمینه به یکی از توییت های اخیر خود اشاره کرد.

نووگراتز در صحبت‌های خود گفت: «اگر فکر می کنید که بیت کوین به عنوان یک منبع ارزش می‌تواند در این رقابت پیروز باشد، باید گفت که هر چیزی کاربرد مناسب خودش را دارد.»

نووگراتز به تازگی پیشگویی جدیدی در مورد بیت کوین انجام داده که ادعا می کند این ارز دیجیتال در ۱۸ ماه آینده به قیمت ۲۰ هزار دلار خواهد رسید.

در این میان بازار ارز های دیجیتال از جمعه شروع به رشد کرده و بیت کوین امروز ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته و به مرز هفت هزار دلار رسیده. این در حالی است که در ماه‌های گذشته ساله ۲۰۱۹ با قیمت ۴۰۰۰ دلار معامله می شده است. (اتریوم )

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location