سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

دریافت مدرک فارغ التحصیلی از سیستم دیجیتال بلاک چین

دانش آموزان سنگاپوری مدرک فارغ التحصیلی خود را توسط سیستم دیجیتال بلاک چین غیرمتمرکز دریافت می‌کنند

ارزجو: حجم تراکنش های روزانه بیت کوین حالا در بالاترین نقطه خود قرار گرفته است از ژانویه ۲۰۱۸ آمار فعالیت های اقتصادی بر پایه بلاک چین شروع به افزایش کرد. از آن زمان تراکنش ها و میانگین سایز بلوک ها، در شبکه شروع به افزایش کردند و نشان داد که محدودیت ۱ مگابایتی سایز بلوک، مربوط به گذشته و زمان‌ های قبل از دوره سگویت (SegWit) بیت کوین است.

 

افزایش استفاده از بلاک چین بیت کوین برای انجام تراکنش ‌ها

اطلاعات سایت بلاک چین (Blockchain.com) نشان می دهد که تراکنش روزانه بلاک چین بیت کوین از ۴۵۲۶۴۶ فراتر رفته است. شکل زیر تمام تراکنش ها از ژانویه ۲۰۱۸ را نشان می دهد.

فعالیت کنونی شبکه، همچنین بالاترین میزان فعالیت در شبکه نتورک در طول تاریخ ارز دیجیتال است. آخرین باری که شبکه بیش از ۴۵۰ هزار تراکنش را به انجام رساند، قیمت بیت کوین بالاتر از ده هزار دلار بود.

با وجود کاهش زیر ۳۰۰ هزار تراکنش در روز در چند هفته در ماه می، فعالیت اقتصادی بیت کوین از ابتدای امسال افزایش پیدا کرده است. حتی در زمان سیر نزولی در سال ۲۰۱۸ نیز شبکه همچنان به انجام تراکنش‌های بیش از سیصد هزار عدد ادامه می‌ داد.

برخی از متخصصان می‌گویند که بهبود عملکرد شبکه مربوط به افزایش سیر صعودی بازار بیت کوین می باشد. همان طور که قبلاً توسط بیتکوینیست (Bitcoinist) گزارش داده شده بود، سرعت هش شبکه نیز به بالاترین میزان خود رسیده که نشان دهنده افزایش و گسترش منابع محاسباتی در بلاک چین می باشد.

 

ارزش خروجی علائم ضد و نقیض را نشان می دهند

تراکنش های روزانه تنها یک تصویر کلی از فعالیت اقتصادی بلاک چین نشان می دهند. برای اینکه به چشم انداز بهتری از نحوه استفاده از بیت کوین برسیم، باید به بررسی ارزش خروجی بپردازیم.

اطلاعاتی که از سایت آوت ‌پوتس ‌تودی (Outputs.today) نشان می‌دهد که بیت کوین در هر روز معادل ۱۰۱۱۰۲۴ بازده دارد که معادل ۲/۶۲ خروجی در هر تراکنش دارد. سطح کنونی بازدهی بیت کوین، ۳۰ درصد بالاتر از آن چیزی است که در طول سیر صعودی اواخر سال ۲۰۱۷ داشت.

با شروع انجام تراکنش ‌ها توسط پلتفرم‌ های صرافی‌ های بزرگ، روزی ۴ یا ۵ خروجی برای هر تراکنش خیلی قدیمی به نظر می‌ رسد. وجود سگویت نیز باعث به وجود آمدن اندازه بزرگ ‌تر برای بلوک ها و استفاده بیشتر از آنها در بلاک چین شده است.

اطلاعات از ترنزکشن‌ فی اینفو (Transactionfee.info) نشان می دهد که اندازه میانگین بلوک‌ ها حدودا ۱/۱۵ مگابایت است. همانطور که قبلا به وسیله بیتکوینیست اعلام شده بود حتی بلوک های بزرگ ‌تر از ۲ مگابایت هم کاملاً به صورت معمول مورد استفاده قرار می گیرد.

با وجود این بهبود های تکنیکی و افزایش قیمت روزانه، انتظار جبران شکست های سال ۲۰۱۸ بیت کوین وجود دارد. همانطور که در روز جمعه بیتکوینیست اعلام کرده بود، مدل‌ های انباشت به حریان، نشان می‌ دهند که بیت کوین در سال ۲۰۲۰ از قیمت ده هزار دلار فراتر خواهد رفت. ر

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location