سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بایننس «بلاک چین بیت کوین» را کنار نخواهد گذاشت

با توجه به هک ۴۰ میلیون دلار از بایننس بزرگ ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان، تقاضاها برای کنار گذاشتن بلاک چین بیت کوین (Bitcoin Blockchain) برای از بین بردن احتمال تراکنش ‌های متقلبانه، افزایش یافت.

ارزجو: چانگپنگ ژائو (Zhangpeng Zhao) رئیس بایننس (Binance) در یک مصاحبه مطبوعاتی گفته است که این کمپانی در مورد احتمال کنار گذاشتن بلاک چین بیت کوین مذاکراتی را داشته است. این مذاکرات پس از حادثه هک شدن یکی از صرافی ‌های امن و با اعتبار در این صنعت انجام شد. با توجه به اینکه ارزهای دیجیتال هنوز هم در صندوق دارایی امن برای کاربران (SAFU) قرار دارند، بایننس اعلام کرد که تمام هفت هزار بیت کوین که در یک تراکنش از دست رفته اند، بازگردانده می‌شوند.

بایننس شروع به سپرده ‌گذاری ۱۰٪ تمام صورت حساب ‌ها از ماه جولای سال گذشته به صندوق دارایی امن کاربران کرد و محاسبه شده است که ذخیره‌ای حدوداً دو میلیارد دلاری به صورت بیت کوین و مقدار بیشتری به صورت آلت کوین های دیگر در اختیار داشته باشد.

ژائو توضیح داد که در صورت استفاده نکردن از بلاک چین بیت کوین که حدود ۵۱ درصد قدرت هش نیاز داریم، گفت:

«حقیقت آن است که شاید بتوانیم در حد چند روز این کار را انجام دهیم. ولی اگر شبکه بیت کوین را در این حجم کنار بگذاریم، نتایج منفی برای ما به بار میاورد و اعتبار بیت کوین را نیز زیر سؤال می ‌برد.»

 

پیشنهاد حذف کردن بلاک چین بیت کوین رد شد

جامعه ارز دیجیتال سریع در این مورد عکس العمل نشان داد و در مورد اینکه یک صرافی متمرکز بتواند با آینده آنچه ساتوشی (Satoshi) خلق کرده است، بازی کند، به اظهار نظر پرداخت. وال‌ پاندا (Whale Panda) از تاجران ارزهای دیجیتال در این زمینه پاسخ سریعی با این مضمون فرستاد:

«هیچ کس نباید بلاک چین بیت کوین را به خاطر چنین اتفاقی سرزنش کند.

۱- هیچ ضربه مالی نباید هیچ‌ گاه اتفاق بیفتد، بیت کوین مانند اتریوم (Ethereum) نیست.

۲- برای بایننس ، ۷۰۰۰ بیت کوین مبلغ خاصی نیست (البته اگر آنها در مورد درآمد خود صادقانه گزارش داده باشند)

۳- اگر اقدامات غیر عاقلانه انجام دهید، باید منتظر پیامدهای ناخوشایندی هم باشید.»

پیام کوبنده ای هم پس از آن اضافه کرده بود که:

«حالا که داریم اقداماتی صورت می دهیم، آیا می توانیم هک بیت فینکس و مونت گاکس (MtGox) راهم حل و فصل کنیم؟ بیخیال، شاید بهتر باشه همه چیز رو از صفر شروع کنیم!»

تصمیم به سرعت گرفته شد و چانگ پنگ ژائو اعلام کرد که آنها تصمیم گرفته اند هیچ اقدامی در مورد بلاک چین انجام ندهند.

برخی از نظرات مخالف نیز در مورد ضربه خوردن به اعتبار بیت کوین وجود داشت که باعث ایجاد شکاف در شبکه و جامعه ارزهای دیجیتال شده است، و برخی نیز استفاده از این هک را نوعی فرصت برای یادآوری مسئولیت کسانی می دانند که سرمایه کاربران در دست آنها به صورت امانت قرار دارد. چانگ پنگ ژائو توییت خود را به این صورت پایان می‌ دهد:

«برای پایان بخشیدن به این بحث باید بگوییم که کنار گذاشتن بیت کوین امکان پذیر نیست و لجر بیت کوین یکی از بزرگ ‌ترین لجرهای موجود بر روی کره زمین است. پایان.»

جامعه ارزهای دیجیتال نظرات متفاوتی را در این زمینه دارند و برخی این صرافی را به خاطر وضوح عملکرد و شفافیت گزارش هایش تصدیق می‌ کنند و برخی آن را به خاطر اشتباهاتی که با وجود قدرت بسیار زیاد است در این صنعت، مرتکب شده، شماتت می‌ کنند.

در هر صورت بازار ارز های دیجیتال، توانست از فراز و نشیب‌های زیادی عبور کند و هنوز هم در این کانال، تجارت مانند گذشته انجام می‌ شود، انتظار می رود قیمت بیت کوین در روزهای آینده نیز افزایش پیدا کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location